Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433703/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza trójfazowego UPS 60 kVA budowy modułowej wraz z kompletem baterii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.andruszkiewicz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza trójfazowego UPS 60 kVA budowy modułowej wraz z kompletem baterii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4544874-60db-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.41 Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza trójfazowego UPS budowy modułowej z kompleksem baterii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-159-086-158/2022/MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie zasilacza trójfazowego UPS 60 kVA/60 kW (40kVA/40kW plus redundancja 20 kVA/20kW) z możliwością rozbudowy do 100 kVA/100 kW (80kVA/80kW plus redundancja 20 kVA/20kW), z kompletem baterii i obejmuje swoim zakresem:
a. Wymontowanie starego zasilacza trójfazowego UPS 40 kVA wraz z jego bateriami oraz utylizacja baterii akumulatorów.
b. Możliwość podłączenia przez Wykonawcę UPS-a do istniejącej instalacji elektrycznej przy założeniu odpowiedniego przekroju do mocy UPS-a (odległość z RG do RUPS to ok.16m kabel YKY 5x25mm2 ułożony w kanałach kablowych w głównym ciągu komunikacyjnym, zabezpieczony rozłącznikiem bezpiecznikowym 22x58 legrand o wartości 125 A). W razie konieczności większego przekroju kabla zasilającego UPS-a, po stronie Wykonawcy leży obowiązek położenia nowego kabla o odpowiednim przekroju adekwatnym do mocy UPS-a.
c. Wykonanie wymiany zabezpieczeń prądowych w rozdzielni zasilającej UPS-a RUPS, adekwatnych do przewidywanej mocy UPS-a w przyszłości tj. 100kVA
d. Montaż nowego UPS 60 kVA/60 kW do instalacji elektrycznej.
e. Montaż zewnętrznego ByPassu przystosowanego do mocy maksymalnej
100 kVA.
f. Sprawdzenie zabezpieczeń oraz konfiguracji połączeń wg specyficznych wymagań producenta urządzenia.
g. Sprawdzenie prawidłowości wszystkich połączeń instalacji elektrycznej wg wymagań producenta
h. Uruchomienie UPS-a zgodnie z procedurą wymaganą przez producenta urządzenia.
i. Testowanie UPS-a zgodnie z procedurą testowania urządzenia wymaganą przez producenta, przy czym obowiązkowy będzie test pod pełnym obciążeniem i test czasu podtrzymania przy wyspecyfikowanym obciążeniu określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
j. Przeprowadzenie prób montażowych. Konieczność uzgodnienia prób montażowych z przedstawicielem Zamawiającego. Zakres podstawowych prób obejmuje:
1) pomiar rezystancji izolacji instalacji
2) pomiary rezystancji uziemień
k. Przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w obsłudze i diagnostyce urządzenia (co najmniej 3 osoby).
2.1. Szczegółowy opis urządzeń, minimalne parametry techniczne, a także sposób i zakres wykonania przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730006343
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Garwolinie - "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.