Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406553/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00416197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750051152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokra Prawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodkan-skierniewice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
produkcja i dostawa wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c89be2f5-579f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZK/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220664,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu asenizacyjnego.
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Pojazd musi spełniać wymogi wynikające z przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).
2) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. 2002 r. nr 193 poz. 1617 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
3) Pojazd winien być kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych oraz zarejestrowany jako pojazd specjalny nie starszy niż z 2012 r.
4) Nadwozie (zabudowa) ma być fabrycznie nowe o pojemności nie mniejszej jak 11m3.
5) Odbiór pojazdu będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego.
6) Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu, które odbędzie się w dniu dostawy w siedzibie zamawiającego.
8) Wykonawca wraz z dostawą pojazdu dostarczy Zamawiającemu sporządzony w języku polskim dowód rejestracyjny pojazdu.
9) Wymagania dotyczące leasingu:
a) leasing operacyjny,
b) Waluta leasingu PLN,
c) okres leasingu 36 miesięcy,
d) raty: 35 rat leasingowych ze zmienną stopą procentową, zależną od aktualnej stawki WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania tj. 21.09.2023 r. bez opłaty wstępnej oraz opłaty za wykup,
e) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat. Raty płatne będą z dołu pierwszego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po dniu podpisania protokołu z odbioru przedmiotu leasingu ,
f) opłata wstępna: 10% wartości przedmiotu leasingu,
g) opłata końcowa wykupu: 21 % wartości przedmiotu leasingu (po wpłacie której prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego),
h) Wykonawca (leasingodawca) wyda zgodę na ubezpieczenie indywidualne pojazdu przez Zamawiającego na cały okres jego finansowana,
i) Zamawiający samodzielnie ubezpieczy pojazd, w pełnym zakresie wymaganym przez Wykonawcę (leasingodawcę), dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia pojazdu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowymi ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez Wykonawcę.
j) w przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca, obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia,
k) podatek transportowy w całym okresie trwania umowy będzie płatny przez Zamawiającego,
l) koszty za rejestrację pojazdu ponosi Zamawiający,
ł) przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych, zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w lit. g) powyżej.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ pn.: „Specyfikacja techniczna - OPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266540,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266540,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266540,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum - Europejski Fundusz Leasingowy Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum - P. Wójcicki Spółka Komandytowwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266540,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostawa pojazdu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
Ze względu na brak możliwości podania okresu realizacji w tygodniach, Zamawiający wskazał ww. okres w dniach tj. 21 dni.
Okres leasingu operacyjnego: 36 miesięcy (35 rat leasingowych plus opłata wstępna i wykup).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Zakup używanego samochodu specjalnego (specjalistycznego typu WUKO) do czyszczenia kanalizacji ssąco-płuczący.
- "Dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego"
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.