eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszUdostępnienie krytej pływalni, siłowni oraz kortu tenisowego wraz z zabezpieczeniem ratowniczym w okresie od 01 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. dla uczniów SP Nr 1 w Piszu.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie krytej pływalni, siłowni oraz kortu tenisowego wraz z zabezpieczeniem ratowniczym w okresie od 01 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. dla uczniów SP Nr 1 w Piszu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677056

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Władysława Klementowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_1_pisz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d87aa74-099a-4fd8-bb82-8d5e43170f6c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udostępnienie krytej pływalni, siłowni oraz kortu tenisowego wraz z zabezpieczeniem ratowniczym w okresie od 01 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. dla uczniów SP Nr 1 w Piszu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d87aa74-099a-4fd8-bb82-8d5e43170f6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udostępnienie krytej pływalni, siłowni oraz kortu tenisowego wraz z zabezpieczeniem ratowniczym w okresie od 01 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. dla uczniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa zajęć na pływalni, to usługa skierowana do uczniów szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Pisz. Zajęcia te odbywać się będą w ramach zajęć obowiązkowych wychowania fizycznego, uczniowie będą mieli bardzo krótki czas na przemieszczenie się między szkołą a pływalnią, dlatego też wskazane jest, aby zajęcia odbywały się na terenie miasta Pisz. W mieście Pisz funkcjonuje jedna kryta pływalnia mająca możliwość pomieścić wszystkich uczniów, w godzinach zajęć lekcyjnych. W związku z powyższym zachodzi jedna z przesłanek wymienionych w w/w artykule stwierdzająca, że w/w usługa może być świadczona przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP1.350.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie krytej pływalni, siłowni oraz kortu tenisowego wraz z zabezpieczeniem ratowniczym w okresie od 01 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu z wyłączeniem dni, w których nie będzie można korzystać z pływalni z winy Wynajmującego (awarie, przestoje, święta itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000331263

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.