Og³oszenie z dnia 2024-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00586260/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie i uruchomienie instalacji klimatyzacji na parterze w budynku S±du Rejonowego w Dzier¿oniowie przy ul. ¦widnickiej 51
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Okrêgowy w ¦widnicy
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: S±d Okregowy w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571487
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 85 18 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sos@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://swidnica.so.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
S±d
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i uruchomienie instalacji klimatyzacji na parterze w budynku S±du Rejonowego w Dzier¿oniowie przy ul. ¦widnickiej 51
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8eee7cec-742c-4476-b3bd-c92a03d0e4a5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00479422
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00222874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Wykonanie klimatyzacji na parterze budynku w S±dzie Rejonowym w Dzier¿oniowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eee7cec-742c-4476-b3bd-c92a03d0e4a53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Okrêgowy w ¦widnicy, Plac Grunwaldzki 14, 58-100 ¦widnica,
• inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Okrêgowym w ¦widnicy jest Pani Magdalena Dudzic-Goljasz, S±d Okrêgowy w ¦widnicy, ul. Plac Grunwaldzki 14, 58-100 ¦widnica, iod@swidnica.so.gov.pl, tel. 519 514 163.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego pn. Wykonanie i uruchomienie instalacji klimatyzacji na parterze w budynku S±du Rejonowego w Dzier¿oniowie przy ul. ¦widnickiej 51
– Postêpowanie nr D.261.3.2024,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
• nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i uruchomienie instalacji klimatyzacji na parterze w budynku S±du Rejonowego w Dzier¿oniowie przy ul. ¦widnickiej 51.
5) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych m.in. takich jak:
roboty przygotowawcze i zabezpieczaj±ce; dostawa , monta¿ i uruchomienie instalacji klimatyzacji. Instalacja klimatyzacji obejmuje pomieszczenia biurowe oraz archiwa na parterze.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert:
Cena (K1) – 60%
Okres gwarancji (K2) – 30%
Do¶wiadczenie Personelu (K3) – 10%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji finansowej lubekonomicznej.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 1 000 000 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych)
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania powy¿szego warunku w oparciu o:
• o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ
2) Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
lit. a)
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, i¿ wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: w obiekcie kubaturowym kategorii IX , XII lub XVI prawa budowlanego (t.j. Dz.U. 2018, poz.1202 z pó¿n.zm.) co najmniej trzy roboty polegaj±ce na dostawie, monta¿u i uruchomieniu instalacji klimatyzacji o warto¶ci minimum 500 tys. z³ brutto ka¿da.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania powy¿szego warunku w oparciu o:
• o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ
• Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 1D do SWZ.
• Dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót budowlanych zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych powinien wykazywaæ tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
lit. b)
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
• 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie na tym stanowisku, podczas którego kierowa³ przez ca³y okres ich trwania co najmniej 1 robot± budowlan± polegaj±c± na monta¿u instalacji klimatyzacji o mocy 50kW
• 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie na tym stanowisku,
Wykonawca winien wykazaæ siê osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Powy¿sze oznacza, i¿ w razie z³o¿enia oferty zawieraj±cej wskazanie osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te posiada³y uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w specyfikacji. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozosta³e przepisy ww. ustawy oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117. z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z tre¶ci± art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrêbnymi przepisami, wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez t± izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji kierownika budowy/kierowników robót poszczególnych bran¿ wymienionych powy¿ej, pod warunkiem wykazania siê niezbêdnymi uprawnieniami do kierowania robotami dla ka¿dej z bran¿y z zastrze¿eniem, ¿e jedna osoba nie mo¿e pe³niæ wiêcej ni¿ dwóch funkcji.
Niemo¿no¶æ wykazania siê Wykonawcy dysponowaniem osobami do wykonania zamówienia jak w tre¶ci postawionych wy¿ej warunków, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania powy¿szego warunku w oparciu o:
• o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ,
• wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 1E do SWZ.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 2) i 3), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do³±czaæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1H do SWZ.
5) Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie postêpowania mo¿e uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
6) Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
7) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
• sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±;
9) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zaleca siê z³o¿yæ w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w innej formie – zgodnie z Rozporz±dzeniem ws. elektronizacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li wymagane. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na te zasoby). Wykaz robót. Wykaz osób.O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane wraz z ofert± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy 00/100).2. Wadium powinno byæ wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj.: do dnia 24.09.2024 r. do godz. 9:00.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ, m.in:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna),spe³nienie wymogu dotycz±cego braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdz. III pkt 3. ma zostaæ wykazane odrêbnie przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany i warunki zmian okre¶lone s± w paragrafie 17 projektu umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-23
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupe³niaj±co rêczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta ¦widnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. ¦wiêty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Uj¶cie Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania obiektu handlowego na ¿³obek.
- Modernizacja pomieszczeñ biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarz±dzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeñ biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piêtra w budynku Urzêdu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizacjê Przedszkola Samorz±dowego w Radymnie
wiêcej: Urz±dzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.