Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00467667/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00486809/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00563419/01 - Wynik z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa ul. Barszczańskiej w Białymstoku na odcinku od ul. Klepackiej
do ul. Meksykańskiej wraz z przebudową infrastruktury technicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słonimska 1
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479478
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00454341
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Ilość punktów zostanie matematycznie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powyżej – w górę; poniżej 5 – w dół).
4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
Po zmianie:
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów
za kryterium oceny ofert.
2. Ilość punktów zostanie matematycznie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powyżej – w górę; poniżej 5 – w dół).
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia, w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający poprawia w tekście oferty omyłki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1) Przed zmianą:
70
Po zmianie:
100,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Zastosowanie asfaltu modyfikowanego w warstwie ścieralnej
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
3
Po zmianie:
2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 3 miesiące od dnia przekazania placu budowy - termin realizacji robót budowlanych jest tożsamy z datą zgłoszenia zakończenia budowy wraz z dostarczeniem:
1) dziennika budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót,
2) oświadczenia kierownika budowy, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane,
3) kserokopii z dziennika budowy z wpisem inspektorów nadzoru potwierdzających gotowość przedmiotu umowy do odbioru bądź też stosownej adnotacji dokonanej na zgłoszeniu przez ww. inspektora. Brak potwierdzenia zgłoszenia gotowości inwestycji do odbioru jest równoznaczny z brakiem zgłoszenia realizacji inwestycji,
4) operatu, dokumentacji powykonawczej (3 egz., w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego, potwierdzenia złożenia do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej opracowanej mapy poinwentaryzacyjnej wraz z wnioskiem i materiałami do wniosku o zmianę użytku gruntowego (jeśli dotyczy),
5) dowodów poświadczających udział innego podmiotu (na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu) w realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
2. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Po zmianie:
1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2 miesiące od dnia przekazania placu budowy - termin realizacji robót budowlanych jest tożsamy z datą zgłoszenia zakończenia budowy wraz z dostarczeniem:
1) dziennika budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót,
2) oświadczenia kierownika budowy, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane,
3) kserokopii z dziennika budowy z wpisem inspektorów nadzoru potwierdzających gotowość przedmiotu umowy do odbioru bądź też stosownej adnotacji dokonanej na zgłoszeniu przez ww. inspektora. Brak potwierdzenia zgłoszenia gotowości inwestycji do odbioru jest równoznaczny z brakiem zgłoszenia realizacji inwestycji,
4) operatu, dokumentacji powykonawczej (3 egz., w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego, potwierdzenia złożenia do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej opracowanej mapy poinwentaryzacyjnej wraz z wnioskiem i materiałami do wniosku o zmianę użytku gruntowego (jeśli dotyczy),
5) dowodów poświadczających udział innego podmiotu (na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu) w realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
2. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-03 10:00
Po zmianie:
2024-09-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-03 10:30
Po zmianie:
2024-09-10 10:30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.