Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00436562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zaprojektowania i wykonania mebli do pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu "Senior+" ul. Broniewskiego 56 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 56 89 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.opsbielany.waw.pl/przetargi/22-06.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zaprojektowania i wykonania mebli do pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu "Senior+" ul. Broniewskiego 56 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6cd3b70-5c40-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260755/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa zaprojektowania i wykonania mebli oraz wyposażenie w sprzęt AGD pomieszczenia treningu kulinarnego w Dziennym Domu "Senior+"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS IX.26.3.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania mebli na podstawie projektu Wykonawcy pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy
ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w Załączniku Nr 1 do SWZ.
III. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz przeprowadzeniu dokładnych pomiarów pomieszczenia. Z uwagi na fakt, iż zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ projekt pomieszczenia ma jedynie charakter poglądowy, a podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych, odbycie wizji lokalnej oraz przeprowadzenie przez Wykonawcę na własny koszt dokładnych pomiarów jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym. Oferta Wykonawcy, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
Zamawiający informuje, że względem postępowania o tej samej nazwie ogłoszonego w dniu 06.10.2022 r. i unieważnionego w dniu 18.10.2022 r. oraz postępowania ogłoszonego w dniu 25.10.2022 r. i unieważnionego w dniu 03.11.2022 r., stan faktyczny obiektu ani przedmiot zamówienia nie uległy zmianie, wobec czego obecność Wykonawcy na wizji lokalnej w/w unieważnionych postępowań zostanie uznana jako spełnienie warunku.
IV. Na wykonane meble Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia końcowego odbioru. Okres wydłużenia gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, punktowane zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ. Na zastosowane materiały i zainstalowany sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta na zasadach przez niego określonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265693,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Anna Prządka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431219762
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Prządka FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
Anna Prządka FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.