Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403499/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń po kotłowni Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie do celów magazynowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000197729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. marsz. Ferdynanda Focha 39
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-119
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 4211098
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pbw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1b4cb8c-56df-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń po kotłowni Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie do celów magazynowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b4cb8c-56df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostosowanie pomieszczeń po kotłowni Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie do celów magazynowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA-271- 4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 442796,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń po kotłowni Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie do celów magazynowych obejmującym:
a) Dźwig towarowy- roboty ogólnobudowlane
prace budowlane związane z budowa trzonu windowego pod montaż małego dźwigu towarowego trzyprzystankowego (przebicie w stropach nad piwnicą i pierwszym piętrem, budowa szybu, wykonanie izolacji p.poż. i akustycznej, montaż windy, prace wykończeniowe;
doprowadzenie energii elektrycznej do uruchomienia dźwigu).
wykonanie nowego trzonu konstrukcyjnego windy towarowej, ściany windy z bloczków zalewowych szerokości 19cm ze zbrojeniem poziomym;
wykonanie płyty podszybia o grubości 25cm po skuciu istniejących warstw wykończeniowych posadzki;
wykonanie płyty nadszybia o grubości 20cm z hakami windowymi w rozmieszczeniu wg DTR windy;
podstemplowanie stropu nad piwnic – belek stalowych po zdjęciu obudowy oraz podstemplowanie stropu monolitycznego w obrębie1m poza obrys przewidzianej windy;
wykonanie płyty podszybia oraz ścian murowanych z bloczków zalewowych ok. 20-25cm pod strop nad piwnicą;
wykonanie przewiertów technologicznych w stropie oraz wykonanie wieńców żelbetowych pod płytą z wystawieniem wytyków z prętów #16mm do ścian powyżej;
powtórzenie schematu dla stropu powyżej;
wykonanie ścian I pietra i płyty nadszybia;
wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych gr 10cm
wykonanie tynków wewnętrznych;
wykonanie posadzki-uzupełnienia;
roboty malarskie
dostawa dźwigu towarowego elektrycznego 400V 50Hz, udźwig 100kg , wys. podnoszenia 10m, przystanków 3 wraz z odbiorem UDT ( gwarancja producenta 24 miesiące na urządzenie- dźwig towarowy).
b) Roboty zewnętrzne- schody zewnętrzne i izolacja ściany
wykonanie ogrodzenia pełnego o wys. 1,8,na czas realizacji prac przy wykonaniu izolacji ściany od granicy ściany budynku 2,5m do granicy terenu biblioteki 2,5m (teren sąsiada);
demontaż i ponowny montaż istniejącego zadaszenia nad schodami;
roboty rozbiórkowe- rozebranie balustrad, skucie betonu, płytek chodnikowych i kostki betonowej;
wykonanie izolacji;
wykonanie płyty żelbetowej i schodów;
wykonanie okładziny schodów z lastryko 13,21m2 ;
wykonanie hydrofobizacji pow. betonowych;
wykonanie i montaż balustrady z pochwytem stalowym malowana proszkowo;
wykonanie wykopów liniowych o ścianach pionowych ,roboty ziemne, deskowanie wykopów;
odbicie tynków zewnętrznych ze ściany, odgrzybianie , spoinowanie, przygotowanie podłoża pod tynki, wykonanie tynków gr 1cm, wykonanie fasety uszczelniającej na styku fundamentu i ściany;
wykonanie wysoko elastycznej izolacji ścian pionowych,
wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych z płyt styropianowych XPS gr 15cm mocowanej na kleju;
zamocowanie foli kubełkowej wraz z listą mocującą;
zasypanie wykopów, wykonanie podbudów, ułożenie nawierzchni z kostki i płyt chodnikowych
( materiał z odzysku);
rekultywacja terenów zielonych, wykonanie trawnika, doprowadzenie terenu do stanu
pierwotnego.
wykonywanie prac przy elewacji przy schodach: odbicie tynków zen, spoinowanie murów,
przygotowanie podłoża pod tynki, wykonanie tynków, usunięcie wykwitów,- zabrudzeń, malowanie tynków.
wywóz gruzu, składowanie w kontenerach.
c) czytelnia
demontaż wyposażenia na czas remontu;
spakowanie do twardych kartonów i wyniesienie księgozbioru ok 3000 woluminów z czytelni
do magazynu oraz po remoncie rozpakowanie z zachowaniem wcześniejszego porządku
ustawienia księgozbioru;
wymianę oświetlenia sufitowego – oprawy materiał Inwestora.
remont oświetlenia ewakuacyjnego
wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych
przerobienie instalacji elektrycznych pod nowe wymagania
remont posadzek parkietowych
malowanie ścian i sufitu
montaż wyposażenia po remoncie
wywóz gruzu itp.
2) Dodatkowe informacje:
a) Budynek przy al. Marszałka F. Focha 39 w Krakowie figuruje w gminnej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej.
Wykonawca zgodnie z zapisem w Postanowieniu Miejskiego Konserwatora Zabytków będzie prowadził prace pod nadzorem uprawnionego konserwatora dzieł sztuki i w ramach potrzeby organizował komisje konserwatorskie.
b) Zamawiający wykonał roboty w pomieszczeniach od -1.0 do -1.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45262700-8 - Przebudowa budynków
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569586,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590601,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569586,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARSBUD Wojciech Róg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2MJ sp. z o.o. SK 30-390 Kraków, ul. Zawiła 57
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357138271
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569586,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.