Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443446/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00451050/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa UPS oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468748070
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-165a6e14-e510-4313-9a3a-f7dfa7f78ffe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa UPS oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165a6e14-e510-4313-9a3a-f7dfa7f78ffe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061582/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia UPS oraz agregatu prądotwórczego wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów”.
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).
Urządzenia dostarczone w ramach postępowania mają tworzyć jednolity system zapewniający ciągłość zasilania urządzeń komputerowych.
Zamawiający przygotował instalację do podłączenia urządzeń za wyjątkiem kabli przyłączeniowych do rozdzielni elektrycznych. W przypadku agregatu został przygotowany ręczny przełącznik agregat – sieć. Zamawiający wymaga zastąpienie go automatycznym systemem przełączania.
Wymagana jest dostawa kabli, akcesoriów i wykonanie otworów w rozdzielnicy umożliwiających podłączenie.
Umiejscowienie instalacji sprzętu będzie odpowiednio:
- do 1,5 metra dla UPS (od rozdzielni elektrycznej w serwerowni),
- do 5 metrów dla agregatu (od wtyku przyłączeniowego na zewnątrz budynku).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń zostały opisane w załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312707971
7.3.3) Ulica: Plebańska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.