Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950288971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 20
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 53 53 811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkimhrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgkimhrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9983426-55f8-4822-8aaa-0cc80adf5f4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9983426-55f8-4822-8aaa-0cc80adf5f4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGKiM/ZP/02/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 565000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych” na potrzeby Zakładu Oczyszczania Ścieków w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie spełniającego następujące wymagania / kryteria:
1. Nadwozie pojazdu:
1.1. Samochód fabrycznie nowy, nieuszkodzony, technicznie sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania, niebędący pojazdem demonstracyjnym, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich, wyprodukowany w roku 2024.
1.2. Kolor kabiny biały, zabudowa koloru pomarańczowego z wyraźnym napisem PGKiM Sp. z o. o. ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, tel. (84) 53 53 811 e-mail: sekretariat@pgkimhrubieszów.pl dodatkowo na drzwiach kabiny po obu stronach należy umieścić logo Zamawiającego zgodne z obowiązującym wzorem, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy.
1.3. Silnik 6-cylindrowy wysokoprężny o pojemności min. 6.0 l i mocy min. (280KM)
1.4. Zbiornik paliwa min. 200l zamykany na klucz
1.5. Podgrzewany filtr paliwa z separatorem lub rozwiązanie równorzędne
1.6. Normy emisji spalin Euro 6 lub wymagane aktualne na dzień dostawy
1.7. Manualna skrzynia biegów min. 9 biegowa lub automatyczna
1.8. Systemy bezpieczeństwa zgodne z najnowszą normą GSR obowiązującą od 7 lipca 2024 określające wymogi dotyczące wyposażenia nowych samochodów ciężarowych homologowanych i sprzedawanych w UE
(...)
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Pojazd należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów.
6.2. Należy wykonać szkolenie z obsługi samochodu asenizacyjnego i urządzeń znajdujących się na zabudowie samochodu dla przynajmniej 3 pracowników Zamawiającego zakończone protokołem ze szkolenia
6.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia min. 24 miesiące na pojazd oraz jego zabudowę. Oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące podlegać będą odrzuceniu.
6.4. Autoryzowany serwis dostarczonego wozu asenizacyjnego musi znajdować się w odległości maksymalnie do 320 km od siedziby Zamawiającego.
Pełny OPZ znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34144410-5 - Szambiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EFEKT" Gabriela Stokłosa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273341577
7.3.3) Ulica: Żeńców
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabriela Stokłosa Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EFEKT"
jakie przetargi wygrała firma
Gabriela Stokłosa Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EFEKT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1 w Hrubieszowie C,D,E,F,G"
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.