eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówZakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950288971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 20

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 53 53 811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkimhrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgkimhrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9983426-55f8-4822-8aaa-0cc80adf5f4d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9983426-55f8-4822-8aaa-0cc80adf5f4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGKiM/ZP/02/07/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa nowego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych” na potrzeby Zakładu Oczyszczania Ścieków w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie spełniającego następujące wymagania / kryteria:
1. Nadwozie pojazdu:
1.1. Samochód fabrycznie nowy, nieuszkodzony, technicznie sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania, niebędący pojazdem demonstracyjnym, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich, wyprodukowany w roku 2024.
1.2. Kolor kabiny biały, zabudowa koloru pomarańczowego z wyraźnym napisem PGKiM Sp. z o. o. ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, tel. (84) 53 53 811 e-mail: sekretariat@pgkimhrubieszów.pl dodatkowo na drzwiach kabiny po obu stronach należy umieścić logo Zamawiającego zgodne z obowiązującym wzorem, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy.
1.3. Silnik 6-cylindrowy wysokoprężny o pojemności min. 6.0 l i mocy min. (280KM)
1.4. Zbiornik paliwa min. 200l zamykany na klucz
1.5. Podgrzewany filtr paliwa z separatorem lub rozwiązanie równorzędne
1.6. Normy emisji spalin Euro 6 lub wymagane aktualne na dzień dostawy
1.7. Manualna skrzynia biegów min. 9 biegowa lub automatyczna
1.8. Systemy bezpieczeństwa zgodne z najnowszą normą GSR obowiązującą od 7 lipca 2024 określające wymogi dotyczące wyposażenia nowych samochodów ciężarowych homologowanych i sprzedawanych w UE

(...)
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Pojazd należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów.
6.2. Należy wykonać szkolenie z obsługi samochodu asenizacyjnego i urządzeń znajdujących się na zabudowie samochodu dla przynajmniej 3 pracowników Zamawiającego zakończone protokołem ze szkolenia
6.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia min. 24 miesiące na pojazd oraz jego zabudowę. Oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące podlegać będą odrzuceniu.
6.4. Autoryzowany serwis dostarczonego wozu asenizacyjnego musi znajdować się w odległości maksymalnie do 320 km od siedziby Zamawiającego.

Pełny OPZ znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

34144410-5 - Szambiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EFEKT" Gabriela Stokłosa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273341577

7.3.3) Ulica: Żeńców

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.