eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUs³uga utrzymania czysto¶ci Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11



Og³oszenie z dnia 2023-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga utrzymania czysto¶ci Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286835

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowy Rynek 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatrplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.teatrplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga utrzymania czysto¶ci Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d876781f-7d42-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00479686

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024769/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga utrzymania czysto¶ci Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d876781f-7d42-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê
wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: administracja@teatrplock.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.- zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2-2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprz±tanie pomieszczeñ scen i sal du¿ej widowiskowej, kameralnej, piekie³ka, pomieszczeñ biurowych, garderób, ci±gów komunikacyjnych, d¼wigów osobowych, pomieszczeñ sanitarnych, archiwum, pomieszczeñ technicznych, magazynowych i gospodarczych:
1) odkurzanie, czyszczenie, pranie wyk³adzin dywanowych, dywanów, wycieraczek,
2) odkurzanie, mycie twardych powierzchni pod³óg,
3) mycie, przecieranie na wilgotno zewnêtrznych powierzchni mebli i wyposa¿enia,
4) opró¿nianie koszy, pojemników niszczarek, mycie, wymiana worków,
5) utrzymanie w czysto¶ci widowni, scen i zaplecza Sali widowiskowej, Kameralnej i Piekie³ka
6) mycie schodów, barierek, porêczy na klatkach schodowych,
7) mycie kabin d¼wigów osobowych - utrzymywanie w czysto¶ci ¶cian, pod³óg,
8) czyszczenie parapetów wewnêtrznych,
9) mycie kabin prysznicowych,
10) odkurzanie mebli tapicerowanych,
11) mycie siedzisk, krzese³ i pozosta³ego wyposa¿enia,
12) mycie cokolików i powierzchni pionowych zwi±zanych z posadzk±,
13) mycie stolarki drzwiowej,
14) mycie okien od strony wewnêtrznej i zewnêtrznej, mycie powierzchni szklanych,
15) mycie grzejników,
16) utrzymanie w czysto¶ci luster w garderobach,
17) mycie kratek wentylacyjnych,
18) usuwanie pajêczyn,
19) maszynowe czyszczenie specjalistycznym sprzêtem powierzchni pod³óg z tworzywa sztucznego, gresu, terakoty, granitu,
20) mycie, czyszczenie parapetów wewnêtrznych, zewnêtrznych,
21) mycie pod³óg i odpowiednimi ¶rodkami - (pod³ogi z tworzywa sztucznego, glazura, gres, granit, parkiet),
22) mycie 2 gablot repertuarowych zewnêtrznych,
23) wymiana polimerów na pod³ogach z tworzywa sztucznego,
24) mycie lamp, kloszy lamp o¶wietleniowych, plafonier (bez zdejmowania i ponownego monta¿u),
25) mycie wszystkich urz±dzeñ sanitarnych i ich dezynfekcja (armatura, bia³a armatura, wyposa¿enie sanitariatów, kabiny prysznicowe, kosze na ¶mieci, wiadra, deski sedesowe),
26) opró¿nianie koszy, wiader, wymiana worków,
27) mycie luster, pó³ek, podajników, dozowników na myd³o, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzêtu przynale¿nego do sanitariatu,
28) uzupe³nianie papieru toaletowego, rêczników papierowych i myd³a w p³ynie,
29) mycie powierzchni ¶cian pokrytych p³ytkami ceramicznymi i ich dezynfekcja,
30) wymiana kostek zapachowych wc i od¶wie¿aczy,
31) mycia przeszklenia obarierowania,
32) mycie wyposa¿enia pomieszczenia archiwum,
33) mycie luster w garderobach, Sali baletowej,
34) czyszczenie parkietów,
35) czyszczenie koryt kablowych plastikowych – teleinformatycznych
36) pranie obiæ tapicerowanych
37) wynoszenie zgromadzonych odpadów do pojemników umieszczonych na zewn±trz obiektu, posiadanych przez Zamawiaj±cego,
38) wycieranie i odt³uszczanie s³uchawek telefonicznych, klamek drzwi i okolic oko³o dotykowych,
39) utrzymanie w czysto¶ci p³yt granitowych przy wej¶ciach do teatru,
40) koordynowanie prac± zespo³u sprz±taj±cego,
41) mycie szyb w konstrukcji stalowej,
42) sprz±tanie fosy,
43) utrzymanie w czysto¶ci parkingu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
4.1. wykaza³, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na sprz±taniu przez okres co najmniej 1 roku budynku o powierzchni ogó³em co najmniej 4.000 m2 w tym pomieszczeñ biurowych o powierzchni ogó³em co najmniej 500 m². W przypadku us³ug nadal wykonywanych Wykonawca musi potwierdziæ zrealizowanie wymaganego zakresu.
4.2. wykaza³, ¿e dysponuje co najmniej:
a) szorowark± do czyszczenia p³yt granitowych podestów zbieraj±c± brudn± wodê do zbiornika i osuszaj±c± posadzkê holu, ci±gów komunikacyjnych, tarasów i wej¶æ do budynku teatru ( sprzêt bêdzie znajdowa³ siê w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. Nowy Rynek 11 do dyspozycji Wykonawcy);
b) od¶nie¿ark±;
c) podkaszark± lub kosiark± mechaniczn± do trawy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.