Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00439968/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00441710/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 252 798 2203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdplukow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb7fcab-682e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020635/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Ciągnik rolniczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego.
Kody CPV: 16700000-2 Ciągniki
2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. Wymagany rok produkcji 2023. Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, − spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), − posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
3. Szczegółowe, wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
4. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy do wskazanego miejsca dostawy przedmiot zamówienia i przeszkoli w zakresie obsługi codziennej i eksploatacji właściwych pracowników, w miejscu dostawy, tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łukowie, ul. Łapiguz 112. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o gotowości do przekazania przedmiotu zamówienia na min. 1 dzień przed planowanym dostarczeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia parametrów technicznych dostarczonego przez Wykonawcę ciągnika w celu zbadania zgodności z wymaganymi parametrami technicznymi określonymi w SWZ oraz złożonej ofercie. Niezgodność parametrów przedmiotu zamówienia wymaganych przez Zamawiającego względem parametrów posiadanych przez dostarczony sprzęt spowoduje odmowę Zamawiającego do jego odbioru.
5. Wymagania dotyczące gwarancji:
- minimalny wymagany termin gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania ciągnika;
- w okresie gwarancji, o której mowa powyżej, wszelkie koszty napraw wynikające z awarii objętych gwarancją fabryczną w okresie 24 miesięcy od daty zakupu w tym za robociznę, materiały i części, koszty dojazdu do miejsca lokalizacji sprzętu ponosi Wykonawca.
Koszty przeglądów gwarancyjnych (materiały, robocizna oraz koszty dojazdu) wynikające z warunków gwarancji w okresie 24 miesięcy eksploatacji ciągnika ponosi Zamawiający.
- Wykonawca w ciągu trwania okresu gwarancji zapewni dostęp do autoryzowanego serwisu
- czas reakcji serwisu gwarancyjnego w ciągu 24 godzin od godziny zgłoszenia w danym dniu;
6. Miejsce garażowania: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp spoczywa na Wykonawcy.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm rozumie się normy aktualne.
W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472935,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ogrodnicze POLGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821767088
7.3.4) Miejscowość: Zofipole 144,
7.3.5) Kod pocztowy: 32-125
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OGRODNICZE "POLGER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM OGRODNICZE "POLGER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.