Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00440328/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gmachu Biblioteki Publicznej w Halinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA GMINY HALINÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000892926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.halinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa gmachu Biblioteki Publicznej w Halinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe76a89-5542-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00411845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa gmachu Biblioteki Publicznej w Halinowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416243/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIBLIOTEKA.381.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
wykonanie wielobranżowych robót budowlanych w tym: przygotowanie terenu pod budowę (m.in. wykonanie ogrodzenia terenu prowadzonych prac, niezbędne prace rozbiórkowe istniejących obiektów oraz infrastruktury kolidującej z budową), wybudowanie infrastruktury technicznej i drogowej (w tym dojść, chodników, parkingu), urządzenie terenu wokół budynku (w nowe nasadzenia drzew i krzewów, z wykonaniem trawników itp.), budowę gmachu Biblioteki, dostawę i montaż wyposażenia stałego w tym zabudów meblowych oraz wyposażenia AGD, RTV., zaopatrzenie budynku w instalacje wewnętrzne: elektryczne w tym: instalacje zasilające, instalacje niskoprądowe, instalację fotowoltaiczną, sanitarne: wodociągową i kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacyjnej chłodzącej w funkcją grzania, zaopatrzenie budynku w instalacje zewnętrzne: wodociągową – podłączenie do istniejącego na terenie działki przyłącza wodociągowego, kanalizacyjną – przyłączenie do istniejącego na terenie działki przyłącza kanalizacyjnego, elektryczną – przyłączenie do istniejącego w granicy działki Złącza Kablowego, gazową – przyłączenie do istniejącej na terenie działki szafki gazowej na budynku Domu Seniora. Działka, przeznaczona pod budowę biblioteki posiada uzbrojenie w następujące media: przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe, energetyczne, przyłącze gazowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3419400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6388000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3419400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399
7.3.3) Ulica: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 119
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Grylak, ul. Jacka Malczewskiego 16 lok. 38, 05-091 Ząbki. Kompleksowy zakres realizacji prac .
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3419400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sali operacyjnej nr 1 Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2024 r. Etap II
- Wymiana instalacji wod-kan
- Remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie.
- "Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
- Wykonanie dla Nadleśnictwa Brzeziny w Kaletniku robót budowlanych w 2024 roku II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.