Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482536/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00543448/01 - Wynik z dnia 2024-10-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU PRAWA JAZDY KAT. C DLA STRAŻAKÓW - RATOWNIKÓW OSP Z TERENU DZIAŁANIA KW PSP
W LUBLINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 51 200
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 97 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU PRAWA JAZDY KAT. C DLA STRAŻAKÓW - RATOWNIKÓW OSP Z TERENU DZIAŁANIA KW PSP
W LUBLINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ea3752-9115-43de-8435-d75dcfc27c98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095258/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU PRAWA JAZDY KAT. C DLA STRAŻAKÓW - RATOWNIKÓW OSP Z TERENU DZIAŁANIA KW PSP W LUBLINIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/876b104f-d74e-47f5-8344-94e77c9408a73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony postępowania: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/876b104f-d74e-47f5-8344-94e77c9408a7 oraz poczty elektronicznej pod adresem: zampub@kwpsp.lublin.pl, przy czym złożenie oferty wraz z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem strony: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/876b104f-d74e-47f5-8344-94e77c9408a7.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
2. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .rtf, .pdf,.xps, .odt, .ods, .odp,
.doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg (.jpeg), .tif (.tiff), .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, mpeg4,
.zip,.tar, .gz (.gzip), .7Z, .xsl, XAdES, PAdES, CadES;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy
Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w toku trybu podstawowego z możliwością negocjacji na „Usługę przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C dla strażaków - ratowników OSP z terenu działania KW PSP w Lublinie” (nr sprawy WL.2370.6.2024) jest Lubelski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 7, 20 – 012 Lublin;
b) w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Strażacka 7, tel. 81 53 51 237, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl);
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającym z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na „Usługę przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C dla strażaków - ratowników OSP z terenu działania
KW PSP w Lublinie” (nr sprawy WL.2370.6.2024);
d) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
e) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 2 ustawy PZP, przez okres 5 lat od końca roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia;
f) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień
publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
g) W odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Osoba, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu posiada następujące prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe pozyskano w
toczącym się postępowaniu uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej osoby narusza przepisy RODO;
i) Osobie, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie również spółka ZETO Lublin Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie pod adresem ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, KRS: 0000053608, REGON: 430248589, NIP: 7120156688, jako właściciel Platformy Zamówień Publicznych PZP https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/, na której Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
4. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt 3 i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL.2370.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 382105 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 12 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Białej Podlaskiej, KP PSP w Łukowie, KP PSP w Radzyniu Podlaskim i KP PSP w Parczewie wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 5 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 64600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części I - przeprowadzenie kursu dla 5 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 10 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KP PSP w Puławach, KP PSP w Rykach i KP PSP w Opolu Lubelskim wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 5 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 53400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części II - przeprowadzenie kursu dla 5 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części III zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 10 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Chełmie, KP PSP w Krasnymstawie i KP PSP we Włodawie wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 58300 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części III - przeprowadzenie kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części IV zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 12 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Lublinie, KP PSP w Lubartowie, KP PSP w Łęcznej i KP PSP w Świdniku wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 84960 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części IV - przeprowadzenie kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części V zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 9 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Zamościu, KP PSP w Hrubieszowie i KP PSP w Tomaszowie Lubelskim wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 66045 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części V - przeprowadzenie kursu dla 12 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części VI zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla 12 strażaków - ratowników OSP z terenu działania KP PSP w Janowie Lubelskim, KP PSP w Biłgoraju i KP PSP w Kraśniku wraz z prawem opcji przeprowadzenia kursu dla 4 strażaków - ratowników OSP. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 54800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji do Części VI - przeprowadzenie kursu dla 4 strażaków - ratowników OSP. Cena kursu dla 1 strażaka - ratownika OSP będącego przedmiotem prawa opcji do danej Części zamówienia będzie taka sama, jak cena kursu dla 1 strażaka – ratownika OSP będącego przedmiotem danej Części zamówienia. Termin na skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wynosi 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy na realizację danej części zamówienia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli będzie posiadał wystarczającą ilość środków finansowych na realizację prawa opcji. Realizacja prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawców.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, tj. posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze względu miejsce prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców.
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową polegającą na:
a) należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 kursu na prawo jazdy kat. C dla grupy co najmniej 5 osób; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, na dzień składania ofert, Wykonawca powinien wykazać realizację co najmniej 1 kursu na prawo jazdy kat. C dla grupy co najmniej 5 osób; przez należyte wykonanie ww. usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, należy rozumieć ukończenie prowadzenia ww. kursu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzone stosownymi dowodami;
b) dysponowaniu co najmniej 1 wykładowcą do przeprowadzania zajęć teoretycznych na prawo jazdy kat. C oraz co najmniej 2 instruktorami do przeprowadzania zajęć praktycznych na prawo jazdy kat. C, którzy posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu odpowiednio zajęć teoretycznych i praktycznych. Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca powinny posiadać wykształcenie umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1210) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1885), przy czym Zamawiający, w toku realizacji umowy, ma prawo do każdorazowej weryfikacji Wykonawcy oraz jego kadry pod kątem spełnienia wymagań, o których mowa powyżej oraz wyrażenia sprzeciwu, co do możliwości prowadzenia zajęć (w przypadku gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do spełniania przez te osoby wymagań, o których mowa powyżej). W przypadku wyrażenia sprzeciwu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowych (innych) osób spełniających wymagane kryteria.
4. Jeżeli Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia, obowiązują następujące zasady:
a) warunek określony w pkt 2 - wykazanie spełnienia tego warunku w stosunku do jednej części zamówienia będzie równoznaczne z wykazaniem spełnienia tego warunku w odniesieniu do innych części zamówienia;
b) warunek określony w pkt 3 lit. a – wykazanie spełnienia tego warunku w odniesieniu do jednej części zamówienia będzie równoznaczne z wykazaniem spełnienia tego warunku w stosunku do pozostałych części zamówienia, na które Wykonawca składa oferty;
c) warunek określony w pkt 3 lit. b – warunek ten należy spełnić odrębnie w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa oferty, co oznacza, że Wykonawca nie może dysponować tą samą osobą lub tymi samymi osobami w celu wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do różnych części zamówienia, na które składa oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda (dokumenty na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP):
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
(Załącznik nr 3 do SWZ);
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj.: 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy PZP oraz
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, Zamawiający żąda zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności (dokument na wezwanie w trybie
art. 274 ust. 1 ustawy PZP);
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda (dokumenty na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP):
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od Niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ – „WYKAZ USŁUG”;
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ – „WYKAZ OSÓB”.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa również następujące podmiotowe środki dowodowe dotyczące tych podmiotów:- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ (oświadczenie należy złożyć razem z ofertą);
- podmiotowe środki dowodowe dotyczące tych podmiotów potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby (ww. podmiotowe środki dowodowe zostaną złożone na wezwanie);
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SWZ, potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć razem z ofertą); zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców, który zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający będzie mógł uzyskać je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zdanie 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Zdanie 1–3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP. Ww. dokumenty należy złożyć razem z ofertą, chyba że Wykonawca poinformował Zamawiającego o dostępności tych dokumentów w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 3 pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ.
3. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący uprawnienia do prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał takie uprawnienia.
5. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić w następujący sposób:
a) warunek określony w sekcji IX pkt 4 lit. a SWZ Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku;
b) warunek określony w sekcji IX pkt 4 lit. b SWZ Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden, niektórzy lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia wszystkimi osobami, o których mowa w opisie tego warunku.
6. Warunek niepodlegania wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie.
7. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składany indywidualnie przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ, pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą;
c) podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia
z postępowania, przy czym każdy Wykonawca składa odrębne dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, dokumenty należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w sekcji X pkt 1 SWZ;
d) Wykaz usług, o którym mowa w sekcji X pkt 2 lit. d tiret 1 SWZ, wykaz należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w sekcji X pkt 1 SWZ;
e) Wykaz osób, o którym mowa w sekcji X pkt 2 lit d tiret 2 SWZ, wykaz należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w sekcji X pkt 1 SWZ;
f) oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy PZP wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SWZ w przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji IX pkt 3 i 4 lit. a i b SWZ spełniają tylko niektórzy spośród wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
g) w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy polegają na zasobach podmiotów trzecich składają dokumenty wymagane od Wykonawców występujących samodzielnie w postępowaniu, którzy korzystają z potencjału innego podmiotu, a które dotyczą podmiotu udostępniającego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w par. 7 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać w formie lub postaci elektronicznej poprzez stronę https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/876b104f-d74e-47f5-8344-94e77c9408a7
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji będzie stosował następujące kryteria oceny ofert, tj. „CCB” (Cena całkowita brutto) i „D” (Doświadczenie kadry), co oznacza, że Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców z największą łączną liczbą punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia w odniesieniu do każdej części zamówienia oraz prawa opcji - 10 tygodni od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 16.12.2024 r.INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
- Świadczenie usług pocztowych dla UMCS
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Usługa druku i dostawy katalogu pokonkursowego XIII Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj Życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2025 rok.
- "Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.