Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428836/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470530998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsnowosolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsnowosolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9592581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694e44a0-bf1c-4060-91a8-c0ce3083111b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021- 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.412.2.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług asystentów osobistych osób nie-pełnosprawnych dla mieszkańcówGminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”, współfinansowanego ze środków
Europej-skiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Euro-pejskie dla Łódzkiego na
lata 2021- 2027.
4.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Opi-sie Przedmiotu zamówienia
(OPZ), tj. Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.6. Cześć nr 1 – świadczenie usług AOON nr 1
4.7. Część nr 2 – świadczenie usług AOON nr 2
4.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odpowiednio na jedną (pierw-szą lub drugą część) lub dwie
części, z tym, że w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi możliwe jest złożenie 1 oferty tylko na jedną z
dwóch części z uwagi na fakt, że jedna osoba nie może równocześnie świadczyć usług w obu częściach przedmiotu
zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 237019,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług asystentów osobistych osób nie-pełnosprawnych dla mieszkańcówGminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”, współfinansowanego ze środków
Europej-skiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Euro-pejskie dla Łódzkiego na
lata 2021- 2027.
4.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Opi-sie Przedmiotu zamówienia
(OPZ), tj. Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.6. Cześć nr 1 – świadczenie usług AOON nr 1
4.7. Część nr 2 – świadczenie usług AOON nr 2
4.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odpowiednio na jedną (pierw-szą lub drugą część) lub dwie
części, z tym, że w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi możliwe jest złożenie 1 oferty tylko na jedną z
dwóch części z uwagi na fakt, że jedna osoba nie może równocześnie świadczyć usług w obu częściach przedmiotu
zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 237019,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237019,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237019,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benfit Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512586137
7.3.3) Ulica: Wiertnicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237019,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237019,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237019,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237019,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512586137
7.3.3) Ulica: Wiertnicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237019,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sekwenatora do wysokoprzepustowego sekwencjonowania II generacji dla Instytutu Technologii Fermentacji i Mikrobiologii Wydziału BiNoŻ PŁ
- Wykonanie instalacji klimatyzacji (chłodzenia) oraz instalacji zasilania i sterowania urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Kutnie przy ul. Spokojnej 2 i ul. Staszica 3.
- EZ.28.105.2024 dostawa materiałów do produkcji mebli dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
- "Usługi serwisowe systemów informatycznych WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi oraz usługi serwisowe w zakresie sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej" ZP/28/2024
- Remont łącznika pomiędzy ul. Gajcego a ul. Iłłakowiczówny w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Lokali Miejskich
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Ryki w miejscu zamieszkania uczestnika projektu ,,Polityka Senioralna EFS+"
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych
- Asystent seniora - część I
- Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- "Sukcesywne świadczenia usług społecznych w miejscu zamieszkania dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami, na terenie gminy Miedziana Góra w latach 2024-2027"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.