Ogłoszenie z dnia 2024-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395317/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00396913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00400201/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00422294/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00426766/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Oddziału Ginekologiczno – Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SP ZOZ w Mławie wraz z niezbędnym wyposażeniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Oddziału Ginekologiczno – Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SP ZOZ w Mławie wraz z niezbędnym wyposażeniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4c11ed-3931-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249351/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie w trybie zaprojektuj, wybuduj i wyposaż zadania pn. Przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SP ZOZ w Mławie wraz z niezbędnym wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 120/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 i 2a OPZ (PFU wraz z załącznikami oraz wykaz pakietów z opisem)
3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Brak informacji w tej sprawie będzie oznaczał, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
5. Dostarczony sprzęt medyczny musi posiadać oznaczenie CE, deklaracje zgodności oraz być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku asortymentu wymienionego jako medyczny zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. 2022, poz. 974) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej lub jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie świadectw, certyfikatów wydanych przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikującą producenta i typ wyrobu).
6. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane jest obowiązkiem wynikającym z dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 PZP.
Zgodnie z art. 95 PZP Zamawiający wymaga, aby Kierownik robót był zatrudniony przez Wykonawcę/ Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy na zasadach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zmianami).
Osoba ta winna być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres wykonywania ww. czynności w ramach usług objętych przedmiotem zamówienia.
1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, zaś informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3) Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
33100000-1 - Urządzenia medyczne
24111500-0 - Gazy medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 31.07.2024r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 3 500 000,00 zł. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy: Warbud S.A., ul. Domaniewska 32, 02-672 Warszawa z kwotą 10 350 519,72 zł bruttoW przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty / oferty z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10350519,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10350519,72 PLN
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Zakup urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach zadania " Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie"
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Utworzenie wirtualnej strzelnicy w Zespole Szkół nr 1 w Mławie opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1a i 1b do specyfikacji warunków zamówienia.
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.