Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Wsi Ełckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚDS NWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281451644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 6197779
1.5.8.) Numer faksu: 87 6197779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.nowawies@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdsnwe.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f40d2b-43e5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.2421.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu osobowego typu mikrobus 9 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
II. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany 2022 roku, bezwypadkowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych, nieużywany, sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych.
III.Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w SWZ (pkt 3.3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393256325
7.3.3) Ulica: ul. LUBELSKA 39 A
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219997,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-06PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu spełniającego wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
- Najem fabrycznie nowego samochodu osobowego na okres 36 miesięcy dla IHAR-PIB
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasażerów) na potrzeby Kuratorium Oświaty w Kielcach
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Zakup samochodu dla ZGK Serby
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.