Og³oszenie z dnia 2024-09-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00482382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00488733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00499634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00526217/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyñcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 60
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297721141
1.5.8.) Numer faksu: 297721141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kot³owni w budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyñcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7cd26a1b-6fe7-4c47-a9d7-c229c09d904e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00479818
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028297/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Modernizacja kot³owni w budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyñcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd26a1b-6fe7-4c47-a9d7-c229c09d904e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamowienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Edyta Chmielewska-Drê¿ek tel. 29 7721 141 wew. 30, Marta Wojciechowska 29 7721 141 wew. 33, e-mail: zamowienia@myszyniec.pl
3.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4.
Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna/ musi byæ sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy (IN.271.13.2024.KI).
5.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
21
7.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Regulamin”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.13.2024.KI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyñcu na podstawie dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do SWZ.
2.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniej±cej kot³owni w budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyñcu polegaj±ca na wymianie nisko sprawnego kot³a na kocio³ kondensacyjny wysokiej sprawno¶ci o mocy 100 kW z technologi± ZERO flame wraz z automatyk± pogodow± zapewniaj±c± centraln± regulacjê spalania paliwa dostosowuj±c± siê automatycznie do zmian temperatury zewnêtrznej. Kot³ownia jest projektowana wy³±cznie na cele c.o./c.t. i bêdzie sterowana pogodowo poprzez sterownik kot³a. Paliwem kot³owni bêdzie pellet.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu w zakresie przedmiotowym wskazanym w pkt 2 SWZ znajduje siê w za³±cznikach do niniejszej SWZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci projekcie technicznym - za³±czniku nr 3A, przedmiarze robót - za³±cznik nr 3B, STWiOR – szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - za³±cznik nr 3C pozosta³ym zakresie okre¶lonym w niniejszym dziale II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kot³y grzewcze, i ich czê¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów przyznanych
przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ustalon± punktacjê do 100 (100 % =
100 pkt):
2.1. Punkty za kryterium „cena” (C) zostan± obliczone wg nastêpuj±cego wzoru:
24
Cena brutto
Oferty o najni¿szej cenie ofertowej niepodlegaj±cej odrzuceniu
----------------------------------------------- x100 x 60 % (waga kryterium) = ilo¶æ punktów
Cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
2.2. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” (Og) zostan± przyznane przez
Zamawiaj±cego, w skali punktowej od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego
kryterium (1 pkt =1% wagi). Wykonawca oferuje gwarancjê i rêkojmiê na okres:
Okres gwarancji i rêkojmi badanej
----------------------------------------------- x100 x 40 % (waga kryterium) = ilo¶æ punktów
Okres gwarancji oferty najd³u¿szy oferowany
Maksymalny okres gwarancji 80 miesiêcy, minimalny okres gwarancji 60 miesiêcy W
ofercie nale¿y podaæ okres gwarancji i rêkojmi w miesi±cach.
2.3. Punkty za wszystkie kryteria podlegaj± zsumowaniu tj. C+Og = £±czna liczba punktów.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± koñcow± ocenê oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych
nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj±
wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA: Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych
baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. (¶cie¿ka dostêpu)
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w pkt 2.1.1. - sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego
aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty,
te, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww.
dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci
dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³
dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym
lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego,
w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. W takiej sytuacji nie
stosuje siê warunków co do terminu ich wystawienia, okre¶lonych powy¿ej tj. nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.1.2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn
niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
(za³±cznik nr 5 do SWZ);
11
UWAGA: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych,
dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót
budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e
zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi
osobami (za³±cznik nr 6 do SWZ);
3.1.3. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach
okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o
których mowa w pkt 3.1.1. niniejszej SWZ, dotycz±cych tych podmiotów,
potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z
postêpowania.
3.1.4. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ
zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie
spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca
powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Pzp.
stosuje siê odpowiednio.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca do³±cza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1:4.1. Wype³niony formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ, zawieraj±cy, w
szczególno¶ci cenê ofertow± oraz wykaz dotycz±cy podwykonawców (art. 462 ust.
2).
4.2. Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon±, sporz±dzony w oparciu o
przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik do SWZ. (w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym).
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonuj± poszczególni wykonawcy. (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).12
4.4. Ofertê nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1.1
niniejszego dzia³u SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±cego brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim wykonawca powo³uje siê
na jego zasoby
1.4 Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddaniu
mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie
bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).(w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym).
1.5 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj±
poszczególni wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3.000,00 (s³ownie z³otych: trzytysi±ce 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych
formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j
Dz.U. z 2023 r., poz. 462).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego: Bank/oddzia³: Kurpiowski Bank Spó³dzielczy w Myszyñcu nr rachunku: 25
17
8920 0001 0000 1720 2000 0060 z adnotacj±: „wadium na przetarg – modernizacja
kot³owni w budynku RCKK w Myszyñcu”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, októrym mowa w pkt 1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1.1
niniejszego dzia³u SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±cego brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim wykonawca powo³uje siê
na jego zasoby
1.4 Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddaniu
mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie
bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).(w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym).
1.5 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj±
poszczególni wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub
dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci:
wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego
pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Ustanowienie przedmiotowego
pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±.
2) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3) Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na
Wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
pe³nomocnika tych Wykonawców.
4) Dokumenty sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia sk³adaj± odrêbnie dla ka¿dego z wykonawców bior±cych
udzia³ w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy okre¶la dzia³ XVI SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia zgodnie z dzia³em VI SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ nr 2 we Wroc³awiu
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przysz³o¶æ - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym-¶cie¿ka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolno¶l±skim M³odzie¿owym O¶rodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wa³brzychu w budynku po³o¿onym przy ul. Strzegomskiej 41
wiêcej: Grzejniki centralnego ogrzewania i kot³y grzewcze, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.