eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz"Dostawa i montaż 28 lamp solarnych na terenie Gminy Myślibórz"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż 28 lamp solarnych na terenie Gminy Myślibórz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż 28 lamp solarnych na terenie Gminy Myślibórz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1dfab9-d77a-4aaf-8145-a4dfcb11a96a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 „Dostawa i montaż 28 lamp solarnych na terenie Gminy Myślibórz”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 28 lamp solarnych na terenie Gminy Myślibórz
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zadanie dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na zadanie pn. „Montaż lamp ulicznych LED na terenie Gminy Myślibórz w ramach Programu Pilotażowego EkoOświetlenie”.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
• przygotowanie miejsca montażu lamp wskazanego przez Zamawiającego;
• transport zakupionych lamp solarnych do miejsc docelowego montażu wskazanych przez Zamawiającego:
• montaż zakupionych lamp oświetleniowych;
• uprzątnięcie miejsca montażu lamp.


Specyfikacja lamp oświetleniowych solarnych:
• słup stalowy o wysokości minimum 5,5 m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki minimum 4 mm, wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo, zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny;
• wysięgnik wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa, o długości 1,2 m. Na końcu wysięgnika zamontowana oprawa oświetleniowa LED;
• słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym typu F-100 o wymiarach 100x30x30 cm;
• źródło światła – oprawa uliczna LED, max 20 W, barwa światła: biała, klasa szczelności oprawy: IP 67 jako odrębny element bez wysięgnika, żywotność: 50 000 h, wydajność świetlna ≥ 5200 lm;
• panele fotowoltaiczne – polikrystaliczne, 2 sztuki o mocy 160W, natężenie prądu mocy maksymalnej: minimum 8,6 A, panele muszą posiadać 10- letnią gwarancję producenta;
• akumulator żelowy – hermetyczny, głębokiego rozładowania, 1 sztuka o pojemności minimum 150 Ah, zakopany w ziemi, układ zasilania: 12V;
• akumulator umieszczony w hermetycznej obudowie z tworzywa sztucznego o klasie szczelności IP 67;
• układ sterowniczy – kontroler elektroniczny typu PWM, o mocy ładowania 20A. Zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów, o klasie szczelności IP 67. Sterownik musi posiadać funkcję zapisywania danych wytworzonych amperogodzin.
• przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia – paneli fotowoltaicznych:
4 mm2, oprawy LED: 2,5 mm2, akumulatorów żelowych: 4 mm2;
• zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora;
• autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) – minimum 5 dni;
• sposób włączania – czujnik zmierzchowy;
• warunki klimatyczne dla całej lampy: -20̊C/+50̊C;
• czas pracy lampy od 8 do 12 godzin;

4. Wykonawca oświetlenia zobowiązany będzie do odczytu i sporządzenia protokołów z zapisem ilości wyprodukowanej energii w okresie pierwszych 12 miesięcy użytkowania oświetlenia licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego. Protokoły należy przedstawić Zamawiającemu nie rzadziej niż raz na 3 miesiące.
5. Miejsce montażu 20 lamp zakupionych w ramach dofinansowania zostaje dołączone do postępowania w formie załącznika oraz map. Montaż pozostałych 8 lamp wg wskazań Zamawiającego.
6. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia naklejek na lampy w ilości 20 sztuk wg wzoru określonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wzór naklejek udostępniony jest na stronie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie pod adresem: https://wfos.szczecin.pl/programy/ekooswietlenie-pilotaz
Na projekt oznakowania przed zleceniem jego wykonania należy uzyskać pisemną zgodę Dotującego (WFOŚiGW w Szczecinie).
Wykaz lamp, na których mają zostać umieszczone naklejki z informacją o dofinansowaniu zostanie przekazany Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody na projekt oznakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31521000-4 - Lampy

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solumen Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720

7.3.4) Miejscowość: Zajączkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.