Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430016/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8ca0f24-404e-4044-aa31-1751d74dd1b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ca0f24-404e-4044-aa31-1751d74dd1b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa wydruku w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie oraz podległych Sądach Rejonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304338,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w poniżej określonych jednostkach sądowniczych w następujących lokalizacjach:
1.1. Sąd Okręgowy w Rzeszowie:
- Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów
- ul. Hetmańska 15 lokal użytkowy nr 18, 35-959 Rzeszów,
1.2. Sąd Rejonowy w Leżajsku:
- ul. A. Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk,
1.3. Sąd Rejonowy w Łańcucie:
- ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut,
1.4. Sąd Rejonowy w Ropczycach:
- ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce,
1.5. Sąd Rejonowy w Strzyżowie:
- ul. 3 Maja 14, 38-100 Strzyżów,
- ul. 8 Marca 9, 39-100 Strzyżów.
Zamawiający informuje, iż wszystkie wymienione powyżej lokalizacje mają oddzielne wewnętrzne sieci, zgodnie z podziałem określonym w ppkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5. Między wymienionymi lokalizacjami nie ma zapewnionej wspólnej komunikacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w lokalizacji danej jednostki sądowniczej;
2.2. zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, poprzez wykonywanie ich bieżących przeglądów i konserwacji;
2.3. użyczenie urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba po stronie Zamawiającego w lokalizacji danej jednostki sądowniczej (dostawa urządzenia);
2.4. odbiór i utylizację zużytych (wykorzystanych) materiałów eksploatacyjnych wraz z ich opakowaniami;
2.5. możliwość śledzenia i analizowania przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących jednostek sądowniczych, o których mowa w pkt. 1 oraz na tej podstawie płynną i bieżącą ich dostawę;
2.6. uruchomieniu na serwerze Zamawiającego systemu zarządzająco - monitorującego, który będzie umożliwiał monitorowanie stanu zużycia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich urządzeń drukujących widocznych w sieci lokalnej danej jednostki sądowniczej za pomocą połączeń LAN jak i USB;
2.7. wdrożenie systemu zarządzająco-monitorującego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Na okoliczność zakończenia procesu wdrożenia systemu zarządzająco – monitorującego sporządzony zostanie pisemny Protokół, a jego data będzie początkiem biegu 12-sto miesięcznego okresu realizacji zamówienia.
3. Za urządzenia drukujące Zamawiający uznaje drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kserokopiarki, drukarki do zadruku okładek akt sądowych, bez względu na stosowaną w nich technologię druku i obsługiwany format druku.
4. Usługą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia objęte są zarówno urządzenia drukujące będące na obecną chwilę w posiadaniu jednostek sądowniczych, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, wskazane w załączniku nr 1a do SWZ, jak i te które Zamawiający zakupi lub otrzyma w dzierżawę w trakcie obowiązywania umowy.
5. Wykonawca – w razie takiej potrzeby wynikającej po stronie Zamawiającego np. z tytułu utworzenia nowych miejsc pracy, wymiany wyeksploatowanego lub awaryjnego urządzenia drukującego itp. – musi zapewnić w okresie trwania umowy możliwość użyczenia dodatkowo maksymalnie 95 urządzeń drukujących do jednostek sądowniczych, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami technicznym opisanymi w Specyfikacji technicznej urządzeń drukujących, która stanowi załącznik nr 1b do SWZ. Urządzenia użyczone po instalacji, uruchomieniu i wyposażeniu w materiały eksploatacyjne objęte są usługą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia.
5.1. Użyczone urządzenia, o których mowa w pkt. 5 nie spowodują wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy, a maksymalna ich liczba w rozbiciu na rodzaj urządzenia drukującego i podziale na poszczególne jednostki sądownicze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269105,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336991,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269105,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKMEDIA Irena Siwarga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180587400
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 2
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269105,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.