Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 17
1.5.2.) Miejscowość: Bieliny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zefiryna.poniewierska@bieliny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsbieliny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33fde2d2-7e6d-4bef-8e3e-b29776ef21ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00363943/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup turnusów / pakietów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie wyjazdów na turnus rehabilitacyjny dla seniorów – uczestników projektu w celu poprawy stanu zdrowia i samopoczucia:
- w 2024 roku: Wyjazd na 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 15 osób z różnymi schorzeniami, w tym 3 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz 13 opiekunów osób niepełnosprawnych (opiekunowie nie skorzystają z zabiegów leczniczych). Łącznie w wyjeździe w 2024 roku weźmie udział 28 osób. Termin realizacji turnusu rehabilitacyjnego planuje się w okresie od sierpnia 2024 do 20 grudnia 2024 (ostatni dzień planowanego pobytu na turnusie);
- w 2025 roku: Wyjazd na 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 15 osób z różnymi schorzeniami oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych (opiekunowie nie skorzystają z zabiegów leczniczych). Łącznie w wyjeździe w 2025 roku weźmie udział 18 osób. Termin realizacji turnusu rehabilitacyjnego planuje się w okresie od maja 2025 do października 2025;
Uprawnienia i wymagania dotyczące ośrodka:
Typ: Ośrodki uprawnione do organizacji turnusów rehabilitacyjnych ogólnousprawniających dla osób 60+ i osób z niepełnosprawnością.
Lokalizacja ośrodka wymagana jest w odległości max 220 km od granicy Gminy Bieliny.
- Zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 2 os. lub 3 os. Każdy pokój ma być wyposażony w łóżka jednoosobowe z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafą ubraniową z wieszakami i półkami, stolik z krzesłami.
- Ośrodek powinien posiadać stołówkę i zapewnić pełne wyżywienie – minimum 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja).
- Każdy pokój powinien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic, wc).
- Każdy pokój powinien być wyposażony w TV satelitarną, telefon, czajnik elektryczny, talerze i szklanki.
- Wydzielone miejsce do prasowania na piętrze, gdzie zlokalizowane są pokoje noclegowe.
- Ośrodek powinien być przystosowany dla osób z niepełnosprawnością w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Parking przy obiekcie.
- Wydzielone miejsce rekreacyjne ze stolikami i ławkami.
Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240 ze zm.) zapewnić, aby obiekt spełniał minimalne wymagania określone w art. 6 ww. ustawy, a w szczególności był wyposażony w podjazdy i windy dla niepełnosprawnych. W przypadku obiektów, które takiego wymogu nie spełniają Wykonawca na czas realizacji umowy zobowiązany jest zapewnić urządzenia mobilne atestowane zastępujące podjazd i windę. Zamiast windy dopuszcza się schodołaz transportujący wózek inwalidzki i krzesło przemieszczające osobę niepełnosprawną, a w przypadku podjazdu należy wyposażyć obiekt w podjazd mobilny.
Wymagania dotyczące bazy zabiegowej w ośrodku /ośrodkach:
- konsultacja lekarska / fizjoterapeutyczna (wstępna i końcowa)
- hydroterapia
- fizykoterapia / fizjoterapia
- zajęcia grupowe ogólnokondycyjne
- terapia indywidualna
- masaże
- gimnastyka rehabilitacyjna
- gimnastyka ogólnie usprawniająca zarówno indywidualna jak i grupowa
Każdy uczestnik turnusu rehabilitacyjnego otrzyma min. trzy wybrane zabiegi dziennie, przez min. 10 dni zabiegowych (zabiegi według wskazań lekarza lub fizjoterapeuty).
Wymagania medyczne:
Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz). Wykonawca dysponuje / będzie dysponował min. 1 fizjoterapeutą, który posiada min. 24 miesiące doświadczenia w pracy z osobami starszymi.
Dojazd:
Wykonawca zapewni transport uczestnikom turnusu oraz ich opiekunom w dwie strony, tj. z parkingu przy Centrum Tradycji i Turystyki Gór Świętokrzyskich ul. Partyzantów 3, 26-004 Bieliny do ośrodka rehabilitacyjnego oraz z ośrodka rehabilitacyjnego do Bielin – parking przy Centrum Tradycji i Turystki Gór Świętokrzyskich, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2024.502), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób i przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w klimatyzację i wc. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników, Wykonawca zapewni inny, sprawny technicznie i spełniający powyższe wymagania pojazd.
Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zlecenia takie jak m.in. paliwo, parkingi, opłaty drogowe i inne nieprzewidziane ponosi Wykonawca.
Taksa klimatyczna:
Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, jeśli tego będzie wymagać lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej.
Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla uczestników turnusu i ich opiekunom;
- Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie wszystkim uczestnikom wyjazdu, w tym opiekunom osób niepełnosprawnych;
- Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia;
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług, w tym ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta przed rozpoczęciem turnusu i po jego zakończeniu sporządzony przez lekarza lub fizjoterapeutę oraz Kartę Realizacji Usług według wzoru Zamawiającego – Załącznik nr 9;
- Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone kolorowymi logotypami, zgodnie z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów jest po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179722,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179722,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179722,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁÓCZYKIJ Sebastian Cienkosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811841305
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 58
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cienkosz MAŁOPOLSKIE CENTRUM PROFILAKTYKI, MCP, Włóczykij
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179722,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI BIELINY
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Wykonanie 300 badań MRI rezonansem magnetycznym 3T w zakresie neurodegeneracji osób starszych -Uczestników projektu pn. "Kujawsko-Pomorska Teleopieka -Etap I"
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.