Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2023/BZP 00467110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“USŁUGI GASTRONOMICZNE NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO W PORAŻYNIE ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lasówki 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-grodzisk/zamowienia-publiczne21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“USŁUGI GASTRONOMICZNE NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO W PORAŻYNIE ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23239af-5548-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00201654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 412674 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych i gastronomicznych na rzecz Zamawiającego w budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie (zwanym dalej OSW) położonym w Porażyn Tartak 14, 64-330 Opalenica oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Są to usługi w zakresie przygotowania i podawania posiłków polegających na zapewnieniu i zorganizowaniu wyżywienia wraz z pełną obsługą na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Porażyn z wykorzystaniem znajdujących się urządzeń oraz własnego sprzętu i naczyń, w czasie przeprowadzanych - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez, dla gości hotelowych (śniadanie, obiad, kolacja itp.) a także catering (dostawa posiłków) w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Świadczenie usług cateringowych i gastronomicznych organizowanych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Porażynie, dalej OSW w Porażynie zawarte są w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Posiłki będą zlecane Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie rodzaju produktów zawartych w załączniku nr 7 A do SWZ i potrzebnych ilości.
Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości gości, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
Do wyceny oferty należy przyjąć ilości kosztorysu ofertowego wg ilości określonych w załączniku nr 8 do SWZ oraz składu i gramatury wskazanej w załączniku 7A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505531,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505531,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505531,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadłodajnia Ratuszowa Pizzeria Ramzes Patryk Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9950037844
7.3.3) Ulica: Stary Rynek 8
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jadłodajnia RATUSZOWA Patryk Marciniak
jakie przetargi wygrała firma
Jadłodajnia RATUSZOWA Patryk Marciniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461031,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- "Usługa przygotowania, dostawy posiłków i napojów dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego".
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach-Osiedle w okresie od dnia 01.04. 2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.