eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi konserwacji czterech Ksiąg Świadectw należących do zbiorów Archiwum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z pracami introligatorskimi opraw



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji czterech Ksiąg Świadectw należących do zbiorów Archiwum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z pracami introligatorskimi opraw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji czterech Ksiąg Świadectw należących do zbiorów Archiwum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z pracami introligatorskimi opraw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6114fe4-38e4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078079/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Usługi konserwacji czterech Ksiąg Świadectw należących do zbiorów Archiwum ASP w Krakowie, wraz z pracami introligatorskimi opraw, w ramach projektu „Odnalezione. Piękno w czasie i przestrzeni”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. Odnalezione. Piękno w czasie i przestrzeni” dofinansowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu „Kultura”, Działanie 2 „Poprawa dostępu do kultury i sztuki” w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-37/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 107154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi konserwacji czterech Ksiąg Świadectw należących do zbiorów Archiwum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z pracami introligatorskimi opraw, w związku z realizacją projektu pod nazwą „Odnalezione. Piękno w czasie i przestrzeni” dofinansowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu „Kultura”, Działanie 2 „Poprawa dostępu do kultury i sztuki” w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
a) Wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej stanu zachowania księgi przed konserwacją.
b) Wykonanie dokumentacji fotograficznej w trakcie wszystkich etapów procesu konserwacji.
c) Wykonanie paginacji kart i dokumentów luźnych przed demontażem.
d) Oddzielenie oprawy od bloku.
e) Oczyszczenie grzbietu bloku z nawarstwień kleju.
f) Demontaż składek.
g) Wymontowanie dokumentów luźnych.
h) Oczyszczanie kart z powierzchniowych zabrudzeń.
i) Usuwanie taśm samoprzylepnych.
j) Usuwanie starych reperacji kart - nieestetycznych oraz zniszczonych.
k) Podklejanie przedarć oraz uzupełnienie ubytków kart .
l) Wzmocnienie bibułami lub papierami japońskimi silnie osłabionych kart/krawędzi kart.
m) Prostowanie silnie zagniecionych kart.
n) Odkwaszanie metodą bezwodną z wykorzystaniem jako substancji zasadowej tlenku magnezu we perfluoroheptanie.
o) Złożenie kart w blok księgi.
p) Dodanie wyklejek z papieru bezkwasowego.
q) Szycie kart.
r) Wykonanie oprawy teczkowej z tektury bezkwasowej, obleczonej płótnem z odtworzeniem napisu na grzbiecie i na 1 stronie.
s) Połączenie bloku z oprawą.
t) Konserwacja i montaż dokumentów luźnych.
u) Usunięcie paginacji kart oraz oznaczeń dokumentów wykonanych na potrzeby prac konserwatorskich.
v) Wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej po konserwacji.
3. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Księgi Świadectw mają orientację pionową.
3.2. Poszczególne ich wymiary są następujące:
1) Księga świadectw 1877-1881 - długość- 39,5 cm; szerokość- 24,7 cm; grubość - 3 cm;
2) Księga świadectw 1882-1884 - długość- 42 cm; szerokość- 26,4 cm; grubość - 5,5 cm;
3) Księga świadectw 1884-1887 - długość- 40,4 cm; szerokość- 25,7 cm; grubość - 4 cm;
4) Księga świadectw 1901-1905 - długość- 40,4 cm; szerokość- 25 cm; grubość - 6,3 cm.
4. Wszystkie prace konserwatorskie winny być przeprowadzone w sposób etyczny, przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów konserwatorskich i odwracalnych metod. Do konserwacji kart dopuszcza się stosowanie jedynie naturalnych klejów roślinnych (klajstru) i bibuł/papierów japońskich.
5. Nie dopuszcza się stosowania do konserwacji klejów syntetycznych na bazie polioctanu, klejów Klucel, stosowania tzw. taśm konserwatorskich typu Filmoplast lub podobnych do wykonania uzupełnień, zmiany formatu kart, laminowania kart, wykonywania wydruków, faksymile, czy cyfrowych rekonstrukcji poszczególnych stron.
6. Księgi, które będą przedmiotem konserwacji dostępne są do wglądu w Archiwum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Jana Matejki 13, V piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:30. Konieczne jest wcześniejsze telefoniczne (12 299 20 23) lub mailowe (jgrabowska@asp.krakow.pl) umówienie spotkania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79971200-3 - Usługi zszywania książek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Imago Pracownia Konserwacji Zabytków - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pracownia Konserwacji Zabytków Monika Rudy-Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842553972

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 12/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-518

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.