Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Parku Planty w Środzie Wielkopolskiej – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Parku Planty w Środzie Wielkopolskiej – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bb98cc0-7453-49bd-a765-84ad0c35df47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004536/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rewitalizacja Parku Planty w Środzie Wielkopolskiej - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353244,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja Parku Planty w Środzie Wielkopolskiej etap II na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. 17 Września” na terenie obejmującym część działki oznaczonej nr ewid: 1689/2; 1687/1; 1394 przy ul. Księdza Kegla w Środzie Wielkopolskiej.
Rewitalizacja przestrzeni parku nastąpi poprzez odtworzenie istniejących ścieżek parkowych z przyjaznych dla środowiska nawierzchni mineralnych oraz poprzez remont oświetlenia parkowego zapewniającego właściwe doświetlenie projektowanych ścieżek.
W ramach realizacji projektowanej inwestycji przewiduje się następujący zakres robót budowlanych:
• zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót wraz z ewentualnymi obejściami
• roboty przygotowawcze,
• gospodarka drzewostanem, zabiegi pielęgnacyjne
• wykonanie nowych trawników
• usunięcie ziemi urodzajnej (humusu),
• wykonanie sieci linii oświetleniowej wzdłuż ścieżki parkowej
- wymiana słupów i opraw oświetlenia parkowego 8 szt.;
• budowę nawierzchni parkowych
- ścieżki parkowe o nawierzchni mineralnej;
- obramowania typu Eko-Board;
• dostawę i montaż elementów małej architektury:
- ławki parkowe wolnostojące z oparciem – 7 szt.;
- kosze na śmieci w obudowie drewniane – 9 szt.;
- słupki ogrodzenia parkowego
• budowę wyniesionego przejścia dla pieszych
• oznakowanie : tablice regulaminowe, informacyjne
• uprzątnięcie śmieci z całej powierzchni parku
• uprzątnięcie fragmentów drzew z terenu parku
• roboty wykończeniowe i porządkowe
• sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANTIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773405688
7.3.3) Ulica: Białężyn 49
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku transportu i łączności wraz z jego przebudową i rozbudową z przeznaczeniem na Żłobek Gminny "Adelinek" w Adelinie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.