Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi dla rowerów na odcinku Cekcyn – Wełpin
od km 2+030 do km 5+468”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590112
1.5.8.) Numer faksu: 52 5590112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdptuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71dc51d8-37f8-4572-97f5-b32bfc2bf1da1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi dla rowerów na odcinku Cekcyn – Wełpinod km 2+030 do km 5+468”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71dc51d8-37f8-4572-97f5-b32bfc2bf1da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP 2410.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4333295,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla rowerów na odcinku Cekcyn -Wełpin od km 2+030 do km 5+468.
2. Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków Pożyczki udzielonej przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, a pochodzących ze środków będących w dyspozycji Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności
1) odtworzenie trasy drogi,
2) wycinkę zieleni,
3) roboty rozbiórkowe,
4) wyniesienie Zridu w teren , z stabilizacja pasa drogowego wraz z ustawieniem słupków żółto czarnych z napisem pas drogowy,
5) wykonanie robót ziemnych,
6) osłonę kabli energetycznych,
7) wykonanie podbudowy,
8) wykonanie nawierzchni jezdni,
9) budowę drogi rowerowej oraz ciągu pieszo rowerowego,
10) przebudowę zjazdów,
11) elementy BRD,
12) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnych, przestawienie słupków kablowych,
13) budowę oświetlenia
14) wykonanie odcinka jezdni od km 1+966 do km 2+200.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.
5. .Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi oraz materiałów staroużytecznych, gruzu itp. w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (ulica Przemysłowa 6, Tuchola),
5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
12) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
13) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egz wraz z wyniesieniem Zridu w teren,
14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
15) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Jeśli zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową.
9. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SWZ) stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 40% zamówienia podstawowego. Zakres robót tego zamówienia obejmie w szczególności budowę ciągu pieszo-rowerowego, chodników, zjazdów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na odcinku od km 5+468 do km 5+580 zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalone w trybie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą pod warunkiem, że:
- Wykonawca zrealizuje zamówienie podstawowe w określonym terminie i z należytą starannością,
- Wykonawca zapewni standard wykonania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót nie gorszy niż zamówienia podstawowego,
- Zamawiający będzie posiadał środki finansowe przeznaczone na ten cel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3393874,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5555182,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3393874,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBRUK M. Kwiatkowski Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552083736
7.3.3) Ulica: Długa 1
7.3.4) Miejscowość: Charzykowy
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna i teletechniczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3393874,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowcą układ napędowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Leśnego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.