Og³oszenie z dnia 2022-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00479165/01 - Og³oszenie z dnia 2022-12-06
- 2023/BZP 00022794/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w P³ocku w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.2.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: Bielska 59
1.4.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.4.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-plock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00480134
2.2.) Data og³oszenia: 2022-12-07
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2022/BZP 00479165
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmian±:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na zasadach okre¶lonych w art. 454 i art. 455 Prawa zamówieñ publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian:
1) Odbiorcy – w przypadku rezygnacji, likwidacji lub zmiany miejsca siedziby, innych zmian organizacyjnych w zwi±zku ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiaj±cego,
2) o których mowa w § 1 ust. 5 umowy,
3) artyku³u wskazanego w ofercie Wykonawcy na artyku³ o takiej samej lub wy¿szej jako¶ci w przypadku, gdy na skutek okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy oferowany artyku³ nie bêdzie dostêpny na ogólnodostêpnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ konieczno¶æ dokonania takiej zmiany. Zmiana artyku³u mo¿e nast±piæ jedynie po takiej samej lub ni¿szej cenie ni¿ okre¶lona w za³±czniku do oferty Wykonawcy,
4) wynikaj±cych z nowelizacji przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy i które wymagaj± modyfikacji umowy, maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na zasadach okre¶lonych w art. 454 i art. 455 Prawa zamówieñ publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian:
1) o których mowa w § 1 ust. 5 projektu umowy,
2) artyku³u wskazanego w ofercie Wykonawcy na artyku³ o takiej samej lub wy¿szej jako¶ci w przypadku, gdy na skutek okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy oferowany artyku³ nie bêdzie dostêpny na ogólnodostêpnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ konieczno¶æ dokonania takiej zmiany. Zmiana artyku³u mo¿e nast±piæ jedynie po takiej samej lub ni¿szej cenie ni¿ okre¶lona w za³±czniku do oferty Wykonawcy,
3) wynikaj±cych z nowelizacji przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy i które wymagaj± modyfikacji umowy, maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
2. W zwi±zku z art. 439 Prawa zamówieñ publicznych, Strony przewiduj± waloryzacjê cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowi±zania, o której mowa w § 4 ust. 1 i 3, w przypadku gdy wska¼nik pó³rocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszany po zakoñczeniu I pó³rocza 2023 roku w komunikacie Prezesa GUS na stronie internetowej https://stat.gov.pl wyniesie co najmniej 5%. Cena brutto za jednostkê miary przedmiotu zamówienia objêtego umow± bêdzie sta³a przez okres co najmniej pierwszych sze¶ciu miesiêcy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z § 3 ust. 1. Po tym terminie, w przypadku spe³nienia siê warunku okre¶lonego w zdaniu pierwszym, waloryzacja mo¿e nast±piæ po I pó³roczu 2023 roku, na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy, do wysoko¶ci wska¼nika pó³rocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszanego po zakoñczeniu I pó³rocza 2023 roku w komunikacie Prezesa GUS na stronie internetowej https://stat.gov.pl.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie teczek z flag± P³ocka z okazji 200-lecia Ratusza
- Dostawa fabrycznie nowej ³adowarki ko³owej do Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Aquaparku w P³ocku
- Dostawa fabrycznie nowego busa osobowego na potrzeby Gminy - Miasto P³ock
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W G±bin - Lipiñskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wie¶
- ¦wiadczenie w latach 2025-2026 powszechnych us³ug pocztowych, us³ug pocztowych innych ni¿ powszechne oraz us³ug kurierskich i poczty ekspresowej w obrocie krajowym i zagranicznym
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materia³ów chemicznych i biurowych dla Gminy My¶lenice i jej jednostek
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Poznaniu oraz podleg³ych Placówek Terenowych
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzêdu Miasta Nowego S±cza na rok 2025
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.