eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegDostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 czê¶ci



Og³oszenie z dnia 2024-09-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 czê¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNÊTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KO£OBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 czê¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b51934f-1111-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00480150

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00564855/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu do przepisów prawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00323720

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT/2374/10/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 2148870,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ 1: Dostosowanie o¶wietlenia ewakuacyjnego i alarmowego oraz o¶wietlenia na korytarzach i klatkach schodowych wraz z modernizacj± korytarzy i klatek po wykonanych pracach instalacyjnych
Opis przedmiotu zamówienia prócz SWZ zosta³ zawarty w nastêpuj±cych dokumentach stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ:
za³±cznik nr 6.1 do SWZ projektowane postanowienia umowne;
za³±cznik nr 7.1 do SWZ szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia;
za³±cznik nr 8.1 do SWZ dokumentacja projektowa;
za³±cznik nr 9 do SWZ wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2051687,18 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ 2: Przeniesienie 9 szt. istniej±cych hydrantów wraz z szafkami w ramach modernizacji korytarzy i klatek po wykonanych pracach instalacyjnych
Opis przedmiotu zamówienia prócz SWZ zosta³ zawarty w nastêpuj±cych dokumentach stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ:
za³±cznik nr 6.2 do SWZ projektowane postanowienia umowne;
za³±cznik nr 7.2 do SWZ szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
za³±czniki nr 8.2 do SWZ dokumentacja projektowa

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13689,67 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ 3: Wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku wysokiego B w ramach modernizacji korytarzy i klatek po wykonanych pracach instalacyjnych.
Opis przedmiotu zamówienia prócz SWZ zosta³ zawarty w nastêpuj±cych dokumentach stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ:
za³±czniki nr 6.2 do SWZ projektowane postanowienia umowne;
za³±czniki nr 7.3 do SWZ szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia;
za³±czniki nr 8.3 do SWZ dokumentacja projektowa;

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 83493,92 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2173198,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2173198,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WISAR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711842328

7.3.3) Ulica: Sarbia 46

7.3.4) Miejscowo¶æ: Drzonowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-133

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Roboty elektryczne 77% - FHU Infointertel Roman Pawlicki, Stary Borek 51D, 78 - 132 Grzybowo
Roboty hydrauliczne 1% - Us³ugi Hydrauliczne Wod. Kan. i Gaz S³awomir Biedrzycki, Drzonowo 28, 78 - 133 Drzonowo


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2173198,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18541,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44034,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18541,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WISAR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711842328

7.3.3) Ulica: Sarbia 46

7.3.4) Miejscowo¶æ: Drzonowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-133

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18541,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 64228,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 64228,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64228,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WISAR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711842328

7.3.3) Ulica: Sarbia 46

7.3.4) Miejscowo¶æ: Drzonowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-133

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 64228,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.