eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokolnikiModernizacja infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Sokolniki



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Sokolniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolantac@sokolniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/948370

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Sokolniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4975de2f-3799-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00383652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury oczyszczania ścieków w Gminie Sokolniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacją obiektów i wyposażenia oczyszczalni ścieków w Sokolnikach. Obejmuje budowę nowej przepompowni ścieków wraz z kolektorem tłocznym na ul. Zielonej w Sokolnikach, remont istniejącej przepompowni ścieków na ul. Parkowej w Sokolnikach, a także modernizację i doposażenie oczyszczalni ścieków w Sokolnikach.
2. Na realizację zamówienia składa się kilka zadań.
3. Robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” obejmujących zadania:
1) Włączenie istniejącego sitopiaskownika tj. (Zintegrowane urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków sitopiaskownik typ ZSP) firmy ENKO w układ technologiczny istniejącej oczyszczalni ścieków. Urządzenie posadowione na płycie fundamentowej należy podłączyć hydraulicznie, elektrycznie, uruchomić oraz przeprowadzić szkolenie obsługi i eksploatacji.
2) Demontaż istniejącej kraty wstępnej oraz urządzeń przepompowni ścieków zamontowanych w oczyszczalni ścieków w Sokolnikach. Dostawa, montaż, uruchomienie kraty wstępnej wraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi i eksploatacji urządzenia.
3) Demontaż urządzeń przepompowni ścieków surowych zlokalizowane na terenie oczyszczalni ścieków w Sokolnikach. Dostawa, montaż, uruchomienie nowego wyposażenia pompowni wraz z szafą zasilająco- sterująca nadzorująca pracę urządzeń pompowni.
Lokalizacja zadań od 1 do 3 - ul. Leśna 1, 98-420 Sokolniki – oczyszczalnia ścieków w Sokolnikach
4) Demontaż wyeksploatowanych urządzeń przepompowni przy ul. Parkowej w Sokolnikach. Montaż nowego wyposażenia pompowni wraz z nową szafą zasilająco sterującą.
Lokalizacja zadania nr 4 - ul. Parkowa (dz. nr 180/2 Obręb Kolonia Sokolniki), 98-420 Sokolniki
5) Wykonanie rurociągu tłocznego ścieków surowych na ul. Zielonej w Sokolnikach wraz z montażem kompletnej pompowni.
Lokalizacja zadania nr 5 - ul. Zielona (dz. nr 158/3, 161/2, 173 Obręb Kolonia Sokolniki), 98-420 Sokolniki



W ramach zadań od 1 do 5 Wykonawca zobowiązany jest:
1) W terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję techniczną. Koncepcja wymaga pod rygorem nieważności pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, które to zatwierdzenie Wykonawca jest zobowiązany uzyskać przed przystąpieniem do prac nad projektem. Wykonawca sporządza koncepcję techniczną w wersji papierowej w 3 egzemplarzach.
2) Wykonana dokumentację projektową (projekt techniczny) oraz uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym. Zakres dokumentacji technicznej:
a) Koncepcje techniczne – 3 egzemplarze,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egzemplarze.
c) Schematy elektryczne – 4 egzemplarze.
d) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia – 4 egzemplarze.
oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:
g) protokoły sprawdzeń i badań – 3 egzemplarze;
h) dokumentację techniczno – ruchowe zamontowanych urządzeń oraz instrukcje obsługi – 3 egzemplarze;
i) geodezyjny operat powykonawczy – 3 egzemplarze
j) teczka z oryginałami wszelkich uzyskanych uzgodnień – 1 egzemplarz.
Całość dokumentacji Wykonawca przekaże w wersji papierowej, do każdej wersji dołączona będzie kopia w wersji cyfrowej na CD/DVD lub PENDRIVE. Dokumenty będą zapisane w następujących formatach elektronicznych otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf.
3) Wykonać roboty budowlane remontowo - montażowe w zakresie określonym w PFU oraz na podstawie wykonanej i uzgodnionej dokumentacji technicznej.
4) Pełnić nadzoru autorskiego podczas realizacji ww. robót.

4. Zadania obejmujące zakup wraz z dostawą urządzeń zgodnie z opisem rzeczowo-ilościowym oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi opisanymi w PFU:
6) Minimalne wyposażenie rozdzielnicy zasilająco-sterującej układu dwupompowego w oparciu o sterownik PLC z dodatkowym modułem telemetrycznym GSM/GPRS
7) Pompa zatapialna o swobodnym przepływie z wirnikiem otwartym – 1 szt.
8) Aerator powierzchniowy pływający o parametrach - 1 szt.
Lokalizacja zadań od 6 do 8 - ul. Leśna 1, 98-420 Sokolniki – oczyszczalnia ścieków w Sokolnikach

5. Robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” obejmujące zadanie: Budowa hali wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i montażem hali z materiałów powierzonych opisanych w pkt. b zakresu rzeczowego inwestycji. Wykonanie uzbrojenia technologicznego hali oraz montaż układu odwadniania osadu.
Realizacja wskazanego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
1) W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest:

a) Opracować koncepcję techniczną na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zw. dalej PFU),
b) Sporządzić Dokumentację projektową wg zasad wskazanych w pkt 3),
c) Uzyskać prawomocną decyzję o pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (co do którego nie zgłoszono sprzeciwu),
d) Sporządzić Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zw. dalej STWiOR),
e) Wykonać prace budowlano-montażowe w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie Dokumentacji projektowej, w tym montaż konstrukcji w/w hali z materiału powierzonego będącego w posiadaniu Inwestora tj. konstrukcji stalowej, płyt warstwowych na obudowę ścian i dachu, bramy segmentowej,
f) Pełnić nadzór autorski,
g) Przygotować kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2) Przed przystąpieniem do sporządzenia Dokumentacji projektowej, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję techniczną. Koncepcja techniczna wykonana na podstawie PFU stanowi m.in. koncepcję rozwiązań projektowych. Koncepcja wymaga pod rygorem nieważności pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, które to zatwierdzenie Wykonawca jest zobowiązany uzyskać przed przystąpieniem do prac nad projektem budowlanym. Wykonawca sporządza koncepcję techniczną w wersji papierowej w 3 egzemplarzach.
3) Opracowana Dokumentacja projektowa będzie zawierała co najmniej:
a) Projekt Budowlany zawierający projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny – opracowane zgodnie z PFU, z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie dotyczy) oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii – 4 egzemplarze.
Prace projektowe prowadzone będą przy ścisłej, bieżącej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. W tym celu, nie rzadziej niż raz w miesiącu, prowadzone będą narady koordynacyjne.
b) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w PFU oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania – 4 egzemplarze.
c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego zakresu)
– 3 egzemplarze.
d) Przedmiary robót – 4 egzemplarze.
e) Kosztorysy inwestorskie – 4 egzemplarze.
f) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia – 4 egzemplarze.
g) Inne dokumenty wykazane w PFU – 4 egzemplarze.
oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:
h) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy – 3 egzemplarze
i) geodezyjny operat powykonawczy – 3 egzemplarze
j) protokoły sprawdzeń i badań – 3 egzemplarze
k) kosztorysy powykonawcze zadania – 3 egzemplarze
l) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – 3 egzemplarze
m) teczka z oryginałami wszelkich uzyskanych uzgodnień – 1 egzemplarz.

6. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:
1) uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę (lub zgłoszeniem robót),
2) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych,
3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych /tam gdzie dotyczy/.
7. W ramach wszystkich ww zadań - Wykonawca opracuje program rozruchu oraz program szkoleń, wraz z harmonogramem, które muszą być uzgodnione i uzyskać akceptację Zamawiającego.
8. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Budowa nowej przepompowni ścieków na ul. Zielonej w Sokolnikach wraz z podłączeniem do sieci. Modernizacja i doposażenie dwóch istniejących przepompowni ścieków w Sokolnikach. Doposażenie oczyszczalni ścieków w Sokolnikach w urządzenia wspierające proces
oczyszczania ścieków min. aeratory, pompy recyrkulatu osadu, pompy przepompowni. Budowa
budynku odwadniania osadu oczyszczalni ścieków, remont urządzeń. Gmina Sokolniki posiada tylko jedną oczyszczalnię ścieków z początku lat 80 która wymaga modernizacji i doposażenia podobni jak najstarsze działające przepompownie na terenie gminy.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
 Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOSOW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521096985

7.3.3) Ulica: Fabryczna 41

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.