Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394941/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu naściennego w budynkach zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie odpowiedzialności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu naściennego w budynkach zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie odpowiedzialności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57403a7-392c-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa i montaż klimatyzatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141941,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu naściennego w budynkach zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie odpowiedzialności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Numer sprawy ZP/TP/24/2024
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w:
1) Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
2) Załączniku nr 1 do OPZ
Dokumenty zamieszczone zostały na platformie zakupowej w odrębnym pliku, spakowanym w formacie zip
Zakres prac:
1. Dostawa urządzeń, klimatyzatorów
2. Umocowanie agregatu zewnętrznego;
3. Montaż jednostki wewnętrznej;
4. Przewiert przez ścianę;
5. Montaż odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych;
6. Uruchomienie urządzenia;
7. Montaż instalacji zasilania klimatyzatora;
8. Zabudowa instalacji w korytach;
9. Szkolenie w zakresie obsługi klimatyzatorów.
1. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z Umowy.
3. Przedmiot umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
4. Przeniesienie własności dostarczonych klimatyzatorów nastąpi z momentem ich wydania Zamawiającemu.
5. Cena obejmuje również dostawę klimatyzatorów stanowiących przedmiot Umowy do magazynów zlokalizowanych w miejscowości: Lublin, Zamość, Chełm
i Hrubieszów, Jawidz oraz montaż i uruchomienie.
6. Wykonawca dostarczy towary na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Towary muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
7. Towar dostarczony przez Wykonawcę winien być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, nieregenerowany, z produkcji co najmniej 2023 r.
8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) faktury VAT (oryginał oraz kopia),
2) do każdego towaru – wypełnionej karty gwarancyjnej, sporządzonej wyłącznie w języku polskim (1 egz.),
3) protokołu odbioru towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego).
Pozostałe postanowienia dotyczące wymagań Zamawiającego w stosunku do dostawy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166375,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178657,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166375,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSANIX RADCZAK S. K. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223071645
7.3.3) Ulica: Starowiejska 18A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSANIX RADCZAK SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
INSANIX RADCZAK SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166375,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie
- Utworzenie żłobka "Kraina marzeń" w m. Gniewczyna Łańcucka
- Dostawa i montaż oraz dostawa i wymiana układów klimatyzacji na potrzeby wybranych pomieszczeń zlokalizowanych w budynku "AB" NIPZ PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie z podziałem na części.
- Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.