Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Klasztornym Dużym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Klasztornym Dużym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52f9459-6bd3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Klasztornym Dużym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Kompleksowa rekultywacja jezior: Mielenko, Karczemne, Klasztorne Małe i Klasztorne Duże w Kartuzach” finansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Działanie 2.5. Poprawa jakości środowiska miejskiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zam. pub.o w trybie podst., o którym mowa w art. 275 pkt 1) Pzp, tj. bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, pn. „Budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Klasztornym Dużym” (znak sprawy: ZP.271.35.2022). Potwierdzeniem wszczęcia postępowania jest ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP w dniu 07.10.2022 r. pod numerem 2022/BZP 00383191/01. Z uwagi na brak ofert w przedmiotowym postępowaniu, zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp. Warunki przedmiotowego zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do postępowania nr ZP.271.35.2022.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-59cc56f5-4574-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3365853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Klasztornym Dużym, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:
1) Etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej na cały zakres zadania w oparciu
o programy funkcjonalno-użytkowe wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. Przedmiotowy etap zostaje podzielona na 2 części:
a) Część 1a: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o programy funkcjonalno-użytkowe wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, na cały zakres zadania określony w pkt 1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia),
b) Część 1b: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o programy funkcjonalno-użytkowe wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, na pozostały zakres zadania określony w PFU oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Etap 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Częścią 1a.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanego etapu 2, o ile będzie on wymagany na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4140000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4140000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4140000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viabet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892011546
7.3.3) Ulica: ul. Lęborska 6 A
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ARKON Atelier sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 64/4, 80-402 Gdańsk (NIP: 5840300652; REGON 001292559) – Wykonanie prac projektowych objętych przedmiotem niniejszej umowy oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4140000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa drogi łączącej ulicę Wzgórze Wolności z ulica Jeziorną w Kartuzach.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Żelechów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.