eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrówSporządzenie Planu ogólnego gminy Ostrów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Ostrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrów 225

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/171492/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie Planu ogólnego gminy Ostrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a478fa-d007-4eaf-876b-22dfacec0762

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217243/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie planu ogólnego gminy Ostrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B5.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Planu ogólnego gminy Ostrów zwanego dalej „Planem”, wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej, dla terenu całej gminy Ostrów, w jej granicach administracyjnych, zgodnie z uchwałą Nr LXII/485/24 Rady Gminy w Ostrowie z dnia 3 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Ostrów.
Celem zamówienia jest uzyskanie projektu aktu prawa miejscowego, o którym mowa w art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023r. poz. 977 ze zm.).
W Planie należy określić:
- strefy planistyczne,
- gminne standardy urbanistyczne,
- obszary uzupełnienia zabudowy.

2. W ramach umowy na wykonanie Planu należy wykonać następujące czynności, zgodnie z przepisami m.in. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13h, 13i, 13j, 13k, 13m) oraz przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, w tym m.in.:
a) przygotowanie zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do opracowania Planu wraz z rozdzielnikiem;
b) sporządzenie wykazu wniosków do projektu Planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem;
c) analiza stanu zagospodarowania i zabudowy oraz uwarunkowań przestrzennych gminy;
d) określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie (z uwzględnieniem zapisów strategii rozwoju gminy na lata 2024-2034);
e) opracowanie projektu Planu wraz z uzasadnieniem, prezentacja na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz właściwych komisji Rady Gminy w Ostrowie;
f) przygotowanie wystąpień w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień do projektu Planu wraz z rozdzielnikiem;
g) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, w razie potrzeby powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie oraz przygotowanie zażaleń na postanowienia;
h) prezentacja projektu Planu i uczestnictwo (udział fizyczny) w konsultacjach społecznych (o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) w następujących formach:
zbieranie uwag, spotkania otwarte, panele eksperckie lub warsztaty, spotkania plenerowe lub spacery studyjne, zorganizowane na obszarze objętym aktem planowania przestrzennego, ankiety lub geoankiety, wywiady, prowadzenie punktu konsultacyjnego lub dyżury projektanta (wybór form konsultacji – do ustalenia z Zamawiającym), w tym składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
i) opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji, w razie potrzeby uczestnictwo (udział fizyczny) w posiedzeniach komisji i sesjach rady gminy;
j) wprowadzenie niezbędnych zmian do projektu Planu i uzasadnienia;
k) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego Planem;
l) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu Planu;
m) opracowanie danych przestrzennych do Planu, zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (na różnych etapach opracowania Planu);
n) prezentacja projektu uchwały w sprawie uchwalenia Planu na posiedzeniach komisji lub podczas sesji Rady Gminy w Ostrowie;
o) skompletowanie i uporządkowanie dokumentacji planistycznej;
p) w razie potrzeby wprowadzenie do uchwały uchwalającej Plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć, ewentualne powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę;
q) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
r) wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganą w tym zakresie wiedzą i przepisami prawa, w tym w szczególności z:

- ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023r. poz. 977 ze zm.),

- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023r. poz. 2758),

- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. z 2024r. poz. 729),

- ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.),

- strategią rozwoju gminy na lata 2024-2034 (dokument w trakcie opracowywania),

oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony gruntów rolnych i leśnych, ochrony zabytków, itp., aktualnymi w czasie wykonywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.