Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00395745/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00395899/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00404552/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w Bydgoszczy w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-582-27-23
1.5.8.) Numer faksu: 52-582-27-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/6726921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektow inżynierskich, lokalny transport drogowy.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w Bydgoszczy w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9263e6c0-4564-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018895/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.57 Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w Bydgoszczy w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380868/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 052/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2672701,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 uPzp oraz ustawyz dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb), polegające na budowie i modernizacji ulic oraz obsłudze terenów inwestycyjnych w Bydgoszczy w 2022 r.
Niniejsza część zamówienia obejmuje ul. Jagiellońską na odcinku od ul. O. Kolberga do nr 79.
Szczegółowy opis przedmiotu, zakres oraz warunki wykonania tej części zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zawarte we wzorze Umowy z załącznikami, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ, w tym w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy, w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy,
oraz:
- we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3-1
do SWZ,
- we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót dla zamówienia objętego prawem opcji, stanowiący załącznik nr 4-1 do SWZ.
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania
z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 982218,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 uPzp oraz ustawyz dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb), polegające na budowie i modernizacji ulic oraz obsłudze terenów inwestycyjnych w Bydgoszczy w 2022 r.
Niniejsza część zamówienia obejmuje ul. Grudziądzką na odcinku od nr 45 do nr 9.
Szczegółowy opis przedmiotu, zakres oraz warunki wykonania tej części zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zawarte we wzorze Umowy z załącznikami, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ, w tym w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 2 do Umowy, w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 3 do Umowy,
oraz:
- we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar robót dla zamówienia podstawowego, stanowiący załącznik nr 3-2 do SWZ,
- we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót dla zamówienia objętego prawem opcji, stanowiący załącznik nr 4-2 do SWZ.
Poza podstawowym zakresem zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania
z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1690483,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949867,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949867,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949867,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPRD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5540309100
7.3.3) Ulica: Glinki 148
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-861
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949867,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800002,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2291910,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800002,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPRD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5540309100
7.3.3) Ulica: Glinki 148
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-861
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800002,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA POJAZDACH MARKI JELCZ
- Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSKzP- SPZOZ i Domu Medyka
- Sukcesywne dostawy akcesoriów wielorazowego użytku do diatermii SPECTRUM firmy EMED
- Dostawa serwerów i oprogramowania
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.
- Przebudowa drogi wraz z przebudową rowu - ulica Słoneczna w miejscowości Dziećmierowo
- Przebudowa drogi gminnej Parnowo - Cieszyn
- Budowa ul. Krańcowej w Lipinkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.