Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00435054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.57.2024 Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2024/2025 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.57.2024 Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2024/2025 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea0078b-0e10-4009-9a90-b49a4ff5b48e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 615578,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni opalanej paliwem stałym (ekogroszek) oraz dostawa ciepła do systemu ciepłowniczego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Toszku będącym w kompleksiew zasobach SOI Bytom, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – formularze cenowe dla części 1 – 5
c) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 220704,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stała obsługa eksploatacyjna kotłowni w kompleksie wojskowymw m. Będzin przy ul. Kościuszki 32 będącym w zasobach SOI Katowice administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – formularze cenowe dla części 1 – 5
c) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 92722,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji, regulacji spalania w kotłowni gazowej i kotłowniach olejowych oraz pełne serwisowanie kotłowni zgodnie z wymogami normatywnymi kotłowni w całym okresie trwania umowy w kompleksach wojskowych w m. Krapkowice i m. Kędzierzyn Koźle przy ul. Łukasiewicza 11 będących w zasobach SOI Krapkowice,administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach,
w sezonie grzewczym 2024/2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – formularze cenowe dla części 1 – 5
c) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 17220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stała obsługa eksploatacyjna, konserwacja i serwisowanie kotłowni w kompleksie wojskowym w m. Tarnowskie Góry, przy ul. Częstochowskiej będącym w zasobach SOI Tarnowskie Góry, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – formularze cenowe dla części 1 – 5
c) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 224514,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa i serwisowanie kotłowni gazowej znajdującej sięw kompleksie wojskowym w m. Bielsko – Biała przy ul. Przedwiośnie będącym
w zasobach SOI Bielsko – Biała, administrowany przez4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 4 – formularze cenowe dla części 1 – 5
c) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 25599,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sezonowa obsługa kotłowni w kompleksie wojskowymw m. Kuźnia Raciborska przy ul. Arki Bożka 9 będącym w zasobach SOI Gliwice, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
c) załącznik nr 6 – przedmiar dla części 6-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 57736,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie konserwacji oraz stała obsługa kotłowni w kompleksie wojskowym w m.. Gliwice przy ul. Andersa 47 będącym w zasobach SOI Gliwice, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2024/2025.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy
b) załącznik nr 5 – OPZ dla części 1-7
c) załącznik nr 6 – przedmiar dla części 6-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 118664,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7597896 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX Kamil Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482784172
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91266 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1484868 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91266 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. EKMAR-2 Mariusz Ekert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481004746
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. EKMAR - 2 MARIUSZ EKERT
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. EKMAR - 2 MARIUSZ EKERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91266,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15743,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15743,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15743,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termosystem Zbigniew Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491555081
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Zieliński TERMOSYSTEM
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Zieliński TERMOSYSTEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15743,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208608 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8112136 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208608 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. EKMAR-2 Mariusz Ekert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481004746
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. EKMAR - 2 MARIUSZ EKERT
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. EKMAR - 2 MARIUSZ EKERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termosystem Zbigniew Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491555081
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Zieliński TERMOSYSTEM
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Zieliński TERMOSYSTEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60995,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89962,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60995,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX Kamil Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482784172
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60995,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81999,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81999,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81999,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX Kamil Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482784172
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81999,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK
- [4WOG.1200.2712.98.2024] Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowana i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śnia. II śnia. obiad, kolacja) dla żołnierzy z J. W. z podziałem na 5 cz.
- Opróżnienie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw oraz nadzór techniczny, utrzymanie pogotowia serwisowego węzłów cieplnych i kotłowni w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych tjo
- Świadczenie usługi polegającej na bieżącej konserwacji instalacji c.o. i c.w. oraz węzłów cieplnych w budynkach
- Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.