Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403813/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku po byłym sklepie dz. nr 57 i 58 obręb Spędy gm. Wilczęta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku po byłym sklepie dz. nr 57 i 58 obręb Spędy gm. Wilczęta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf477a42-56ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119680/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Rozbiórka budynku po byłym sklepie Spędy gm. Wilczęta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.17.2023.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2284505,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39990,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku po byłym sklepie dz. nr 57 i 58 obręb Spędy gm. Wilczęta.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
- rozbiórkę poszczególnych elementów budynku (pokrycia dachowego, drewnianych wiązarów; ścian murowanych, okładzin ściennych, posadzek, fundamentów);
- utylizację płyt zawierających azbest;
- załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki;
- plantowanie terenu;
- wykonanie ocieplenia ściany szczytowej istniejącego budynku styropianem gr. 12 cm;
w zakresie ujętym w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy Zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji technicznej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).
8. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV: 45110000-1; 45321000-3; 45443000-4.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2023 r., poz. 1465).
Tak więc wymóg ten dotyczy wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, za wyjątkiem kierowników budowy, którzy wykonują czynności
w zakresie realizacji zamówienia.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 12 projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47712,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47712,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Górniczy „Żabi Róg” Mańkowscy sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393879753
7.3.3) Ulica: Spręcowo 18a
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GÓRNICZY "ŻABI RÓG" MAŃKOWSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GÓRNICZY "ŻABI RÓG" MAŃKOWSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47712,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Zakup sprzętu oświetleniowego dla Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Opracowanie koncepcji projektowych dla realizacji zadania pn.: "Przebudowa ul. Limanowskiego w Olsztynie - dostosowanie do potrzeb uwzględnienia ruchu rowerów"
- Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej polegającej na organizacji i przeprowadzeniu na terenie miasta Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) czterech jednodniowych szkoleń stacjonarnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji przebudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SK MSWiA z WMCO w Olsztynie i doposażenie".
- Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście - etap I
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie prac zabezpieczających budynek dworu rodziny Kochanowskich"
- Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu
- REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU E - SALI BALETOWEJ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy budynku Urzędu Miejskiego w Pruchniku
- Remont i modernizacja budynku A Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu
- Wykonanie ciągu pieszo jezdnego przy Zabytkowym Zespole Dworsko-Parkowym w Lipinkach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.