Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów i mienia / 2023 – zam. z wolnej ręki (zad. 1 i 4)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna obiektów i mienia / 2023 – zam. z wolnej ręki (zad. 1 i 4)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86f559f-2e52-4e9e-8da4-6065308825d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Obecnie procesowane jest postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia na terenie lokalizacji będących własnością Zamawiającego. Informacja o wyniku postępowania została umieszczona na platformie zakupowej oraz wysłana do Wykonawców w dniu 15.07.2024 r. Procedura podpisania umowy przedłuża się m.in. dla Z/I w Julkowie oraz Z/I w Dylowie A ze względu na złożone w dniu 25.07.2024 r odwołanie do KIO przez jednego z Wykonawców.
W związku z tym zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług.
W ogłoszeniu o zamówieniu przekazanym do publikacji w BZP zostało przewidziane udzielenie zamówienia z wolnej ręki do wysokości 15 % wartości zamówienia podstawowego. Wobec powyższego Zamawiający skorzystał z ww. możliwości i przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki z dotychczasowym Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie:1) Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice, kod pocztowy: 96-116 Dębowa Góra – zadanie nr 1.
2. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia świadczony będzie zgodnie z zapisami wskazanymi w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy, tj. Zakresie obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego – dla każdego zadania. Szacowana ilość roboczogodzin za cały okres obowiązywania zamówienia wynosi :
- dla zadania nr 1 – Z/I Julków – co najmniej 708 roboczogodzin.
3. Ilość godzin określona w pkt 2 może ulec zmianie. Zamawiający ma prawo do określenia dziennej ilości godzin, z uwzględnieniem możliwości skrócenia ilości godzin pracy. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 2, możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin określonych w pkt 2. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
4. Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować należy:
- Nadzór i obsługa systemu sygnalizacji włamania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia i do umowy (dotyczy zadań – lokalizacji, w których Zamawiający zamontował ten system),
- Obchód terenu wskazanego w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy,
- Kontrola i ewidencja pojazdów i osób,
- Prowadzenie codziennych raportów z przebiegu służby,
- Koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych,
- Prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy po godzinach pracy zakładu,
- Utrzymanie czystości i porządku w miejscu wykonywania pracy,
- Prace związane z obsługą zakładu po opuszczeniu go przez pracowników (ważenie pojazdów, odśnieżanie w okresie zimowym, nadzór) po wcześniejszym ustaleniu z kierownikiem zakładu.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualną koncesję w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.
6. Zamawiający informuje, że każda roboczogodzina pracy osób wykonujących czynności ochronne (za wyjątkiem grup interwencyjnych) musi być wypracowana w ramach umowy o pracę, a nie umów cywilnoprawnych.
7. Zamawiający ze względu na charakter pracy, dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników posiadających lekki stopień niepełnosprawności. Pracownicy Wykonawcy nie mogą posiadać znacznego i umiarkowanego stopnia niepełnosprawności oraz lekkiego stopnia u których stwierdzono schorzenia specjalne określone w art. 26a ust. 1b ustawy z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do każdej wystawionej faktury za miesiąc świadczenia usługi do udzielania Zamawiającemu informacji o przysługujących Wykonawcy uprawnieniach do ulgi w składce na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obliczonej według odrębnych zasad. Wykonawca, mający taką możliwość, przekaże Zamawiającemu informację o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) w związku z realizacją usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na obiektach Zamawiającego. Wykonawca, który nie daje odpisu na PFRON powinien poinformować Zamawiającego, że nie uzyska od niego odpisu PFRON – informację należy dołączyć do każdej wystawionej faktury.
Dla każdego zadania przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 zaproszenia i do umowy – „Zakres obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego oraz mapie obiektu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 29151,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie:1) Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Dylowie, gm. Pajęczno, 98-330 Pajęczno – zadanie nr 4.
2. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia świadczony będzie zgodnie z zapisami wskazanymi w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy, tj. Zakresie obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego – dla każdego zadania. Szacowana ilość roboczogodzin za cały okres obowiązywania zamówienia wynosi :
- dla zadania nr 4 – Z/I Dylów – co najmniej 708 roboczogodzin.
3. Ilość godzin określona w pkt 2 może ulec zmianie. Zamawiający ma prawo do określenia dziennej ilości godzin, z uwzględnieniem możliwości skrócenia ilości godzin pracy. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 2, możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin określonych w pkt 2. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
4. Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować należy:
- Nadzór i obsługa systemu sygnalizacji włamania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia i do umowy (dotyczy zadań – lokalizacji, w których Zamawiający zamontował ten system),
- Obchód terenu wskazanego w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy,
- Kontrola i ewidencja pojazdów i osób,
- Prowadzenie codziennych raportów z przebiegu służby,
- Koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych,
- Prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy po godzinach pracy zakładu,
- Utrzymanie czystości i porządku w miejscu wykonywania pracy,
- Prace związane z obsługą zakładu po opuszczeniu go przez pracowników (ważenie pojazdów, odśnieżanie w okresie zimowym, nadzór) po wcześniejszym ustaleniu z kierownikiem zakładu.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualną koncesję w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.
6. Zamawiający informuje, że każda roboczogodzina pracy osób wykonujących czynności ochronne (za wyjątkiem grup interwencyjnych) musi być wypracowana w ramach umowy o pracę, a nie umów cywilnoprawnych.
7. Zamawiający ze względu na charakter pracy, dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników posiadających lekki stopień niepełnosprawności. Pracownicy Wykonawcy nie mogą posiadać znacznego i umiarkowanego stopnia niepełnosprawności oraz lekkiego stopnia u których stwierdzono schorzenia specjalne określone w art. 26a ust. 1b ustawy z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do każdej wystawionej faktury za miesiąc świadczenia usługi do udzielania Zamawiającemu informacji o przysługujących Wykonawcy uprawnieniach do ulgi w składce na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obliczonej według odrębnych zasad. Wykonawca, mający taką możliwość, przekaże Zamawiającemu informację o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) w związku z realizacją usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na obiektach Zamawiającego. Wykonawca, który nie daje odpisu na PFRON powinien poinformować Zamawiającego, że nie uzyska od niego odpisu PFRON – informację należy dołączyć do każdej wystawionej faktury.
Dla każdego zadania przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 zaproszenia i do umowy – „Zakres obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego oraz mapie obiektu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 27306,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26726,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-18 do 2024-09-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26726,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-18 do 2024-09-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Zakup włókien i soczewek do posiadanych przez Szpital laserów wykorzystywanych w zabiegach endoskopowych urologicznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i jednostki podległej w 2025 r.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz w obrocie krajowym w obrębie kodów 97-400 i 97-300 dla Urzędu Miasta Bełchatowa na 2025 r. (część I i część II)
- Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w 2025 r.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chęciny na okres 3 lat
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej w roku 2024-2025
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.