eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówOchrona fizyczna obiektów i mienia / 2023 - zam. z wolnej ręki (zad. 1 i 4)



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów i mienia / 2023 – zam. z wolnej ręki (zad. 1 i 4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektów i mienia / 2023 – zam. z wolnej ręki (zad. 1 i 4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86f559f-2e52-4e9e-8da4-6065308825d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Obecnie procesowane jest postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia na terenie lokalizacji będących własnością Zamawiającego. Informacja o wyniku postępowania została umieszczona na platformie zakupowej oraz wysłana do Wykonawców w dniu 15.07.2024 r. Procedura podpisania umowy przedłuża się m.in. dla Z/I w Julkowie oraz Z/I w Dylowie A ze względu na złożone w dniu 25.07.2024 r odwołanie do KIO przez jednego z Wykonawców.
W związku z tym zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług.
W ogłoszeniu o zamówieniu przekazanym do publikacji w BZP zostało przewidziane udzielenie zamówienia z wolnej ręki do wysokości 15 % wartości zamówienia podstawowego. Wobec powyższego Zamawiający skorzystał z ww. możliwości i przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki z dotychczasowym Wykonawcą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie:
1) Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice, kod pocztowy: 96-116 Dębowa Góra – zadanie nr 1.
2. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia świadczony będzie zgodnie z zapisami wskazanymi w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy, tj. Zakresie obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego – dla każdego zadania. Szacowana ilość roboczogodzin za cały okres obowiązywania zamówienia wynosi :
- dla zadania nr 1 – Z/I Julków – co najmniej 708 roboczogodzin.
3. Ilość godzin określona w pkt 2 może ulec zmianie. Zamawiający ma prawo do określenia dziennej ilości godzin, z uwzględnieniem możliwości skrócenia ilości godzin pracy. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 2, możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin określonych w pkt 2. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
4. Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować należy:
- Nadzór i obsługa systemu sygnalizacji włamania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia i do umowy (dotyczy zadań – lokalizacji, w których Zamawiający zamontował ten system),
- Obchód terenu wskazanego w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy,
- Kontrola i ewidencja pojazdów i osób,
- Prowadzenie codziennych raportów z przebiegu służby,
- Koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych,
- Prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy po godzinach pracy zakładu,
- Utrzymanie czystości i porządku w miejscu wykonywania pracy,
- Prace związane z obsługą zakładu po opuszczeniu go przez pracowników (ważenie pojazdów, odśnieżanie w okresie zimowym, nadzór) po wcześniejszym ustaleniu z kierownikiem zakładu.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualną koncesję w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.
6. Zamawiający informuje, że każda roboczogodzina pracy osób wykonujących czynności ochronne (za wyjątkiem grup interwencyjnych) musi być wypracowana w ramach umowy o pracę, a nie umów cywilnoprawnych.
7. Zamawiający ze względu na charakter pracy, dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników posiadających lekki stopień niepełnosprawności. Pracownicy Wykonawcy nie mogą posiadać znacznego i umiarkowanego stopnia niepełnosprawności oraz lekkiego stopnia u których stwierdzono schorzenia specjalne określone w art. 26a ust. 1b ustawy z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do każdej wystawionej faktury za miesiąc świadczenia usługi do udzielania Zamawiającemu informacji o przysługujących Wykonawcy uprawnieniach do ulgi w składce na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obliczonej według odrębnych zasad. Wykonawca, mający taką możliwość, przekaże Zamawiającemu informację o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) w związku z realizacją usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na obiektach Zamawiającego. Wykonawca, który nie daje odpisu na PFRON powinien poinformować Zamawiającego, że nie uzyska od niego odpisu PFRON – informację należy dołączyć do każdej wystawionej faktury.
Dla każdego zadania przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 zaproszenia i do umowy – „Zakres obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego oraz mapie obiektu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 29151,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie:
1) Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Dylowie, gm. Pajęczno, 98-330 Pajęczno – zadanie nr 4.
2. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia świadczony będzie zgodnie z zapisami wskazanymi w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy, tj. Zakresie obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego – dla każdego zadania. Szacowana ilość roboczogodzin za cały okres obowiązywania zamówienia wynosi :
- dla zadania nr 4 – Z/I Dylów – co najmniej 708 roboczogodzin.
3. Ilość godzin określona w pkt 2 może ulec zmianie. Zamawiający ma prawo do określenia dziennej ilości godzin, z uwzględnieniem możliwości skrócenia ilości godzin pracy. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 2, możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin określonych w pkt 2. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
4. Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować należy:
- Nadzór i obsługa systemu sygnalizacji włamania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia i do umowy (dotyczy zadań – lokalizacji, w których Zamawiający zamontował ten system),
- Obchód terenu wskazanego w załączniku nr 2 do zaproszenia i do umowy,
- Kontrola i ewidencja pojazdów i osób,
- Prowadzenie codziennych raportów z przebiegu służby,
- Koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych,
- Prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy po godzinach pracy zakładu,
- Utrzymanie czystości i porządku w miejscu wykonywania pracy,
- Prace związane z obsługą zakładu po opuszczeniu go przez pracowników (ważenie pojazdów, odśnieżanie w okresie zimowym, nadzór) po wcześniejszym ustaleniu z kierownikiem zakładu.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualną koncesję w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.
6. Zamawiający informuje, że każda roboczogodzina pracy osób wykonujących czynności ochronne (za wyjątkiem grup interwencyjnych) musi być wypracowana w ramach umowy o pracę, a nie umów cywilnoprawnych.
7. Zamawiający ze względu na charakter pracy, dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników posiadających lekki stopień niepełnosprawności. Pracownicy Wykonawcy nie mogą posiadać znacznego i umiarkowanego stopnia niepełnosprawności oraz lekkiego stopnia u których stwierdzono schorzenia specjalne określone w art. 26a ust. 1b ustawy z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do każdej wystawionej faktury za miesiąc świadczenia usługi do udzielania Zamawiającemu informacji o przysługujących Wykonawcy uprawnieniach do ulgi w składce na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obliczonej według odrębnych zasad. Wykonawca, mający taką możliwość, przekaże Zamawiającemu informację o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) w związku z realizacją usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na obiektach Zamawiającego. Wykonawca, który nie daje odpisu na PFRON powinien poinformować Zamawiającego, że nie uzyska od niego odpisu PFRON – informację należy dołączyć do każdej wystawionej faktury.
Dla każdego zadania przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 zaproszenia i do umowy – „Zakres obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności pracownika ochrony, wykonywanych przez pracowników wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego oraz mapie obiektu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 27306,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26726,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-18 do 2024-09-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26726,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-18 do 2024-09-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.