Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00435495/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00437188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Podegrodzie - usługa realizowana w ramach Inwestycji A1.3.1 „Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększan..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-911ce52d-72ac-4448-917d-0a03fee334751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego Gminy Podegrodzie - usługa realizowana w ramach Inwestycji A1.3.1 „Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększan..2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-911ce52d-72ac-4448-917d-0a03fee33475
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004966/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie planu ogólnego Gminy Podegrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługa realizowana w ramach Inwestycji A1.3.1 „Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu ogólnego Gminy Podegrodzie.
4.4. Projekt planu ogólnego sporządzany będzie w oparciu o Uchwałę Nr II/21/2024 Rady Gminy Podegrodzie z dnia 25 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Podegrodzie.
4.5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu ogólnego, na podstawie przepisów ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U.
z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), a także przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w jego ramach do współpracy przy prowadzeniu procedury opracowania planu ogólnego oraz dokumentacji prac planistycznych oraz przeprowadzenia czynności i sporządzeniu projektów dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonych w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym konsultacji społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy, w tym
w szczególności:
1) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych:
a) wymaganych ustawowo projektów pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń:
o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego, o przystąpieniu do konsultacji społecznych projektu planu ogólnego i innych, niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu ogólnego, zestawień wniosków, opinii
i uzgodnień). Pisma przygotowane winny być w formacie umożliwiający edycje oraz publikację w BIP Gminy Podegrodzie (pliki: .doc,).
b) materiałów i projektów pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę,
c) ankiet i geoankiet i innych dokumentów, określonych w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
2) wykonanie analiz, w tym:
1. analizy stanu zagospodarowania i zabudowy, analizy uwarunkowań zewnętrznych
i przestrzennych gminy oraz określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową
w gminie,
2. analizy wniosków złożonych do projektu planu ogólnego po ogłoszeniu o przystąpieniu
do sporządzenia projektu planu ogólnego z propozycją ich rozpatrzenia (wraz
z uzasadnieniem),
3. analizy wniosków organów i instytucji złożonych do projektu planu ogólnego po zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzenia projektu planu ogólnego z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem),
4. analizy wniosków złożonych w procedurze przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem),
5. analizy opinii i uzgodnień uzyskanych do projektu planu ogólnego z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem),
6. analizy uwag zgłoszonych do projektu planu ogólnego w trakcie konsultacji społecznych
z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem);
3) wprowadzania ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury
w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia;
4) udziału fizycznego lub innej formy uczestnictwa uzgodnionej z zamawiającym w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowaniu ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (których sposób, miejsce i termin ustalone zostaną
z Zamawiającym) w ramach prowadzonych konsultacji społecznych projektu planu ogólnego,
w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
5) prezentacji projektu planu ogólnego i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny głównego projektanta), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny głównego projektanta) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (w tym w komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny głównego projektanta);
6) przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego
w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
7) sporządzenia uzasadnienia projektu planu ogólnego, zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym;
8) opracowania danych przestrzennych do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach jego opracowania);
9) przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w tym przygotowania projektów pism związanych z uzgodnieniem stopnia szczegółowości informacji zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko;
10) sporządzenia projektów uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 i podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy;
11) wykonania opracowania ekofizjograficznego Opracowanie ekofizjiograficzne winno składać się
z części tekstowej i graficznej oraz dokumentacji fotograficznej o zawartości określonej
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych, na podstawie wymogów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. 2023 poz. 977 z późn.zm) odpowiadającej opracowaniu podstawowemu. Część graficzna winna zostać sporządzona w skali ustalonej ze zleceniodawcą. Opracowanie ekofizjograficzne powinno składać się z tekstu oraz niezbędnych rysunków i załączników mapowych w ilości i formie: wydruk 3 egzemplarzy oraz zapis cyfrowy: pliki .pdf, załączniki graficzne w formacie .dxf, .shp.;
12) pomoc w skompletowaniu i uporządkowaniu dokumentacji formalno-prawnej;
13) wprowadzenia w uchwalonym planie ogólnym niezbędnych zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć oraz powtórzenie procedury
w zakresie wymaganym przez wojewodę;
14) ustosunkowania się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego w terminie 10 dni roboczych od ich otrzymania od Zamawiającego.
4.6. Kluczowymi elementami zamówienia jest sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej projektu planu ogólnego, koordynowanie prac zespołu, przeprowadzenie uzgodnień, konsultacji i prezentacji projektu planu ogólnego.
4.7. Dokonując podziału obszaru objętego planem ogólnym na strefy planistyczne należy wyznaczyć strefy planistyczne określone w art. 13c ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, odpowiednio do istniejącego zainwestowania i zabudowy, istniejących planów miejscowych oraz występujących uwarunkowań gminy.
4.8. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności z wymogami:
Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm) - dalej u.p.z.p.;
Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 54 z późn. zm.);
Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1094 z późn. zm);
Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania
z niego wypisów i wyrysów – dalej: „rozporządzenie MRiT”;
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r.
w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego;
innych przepisów odrębnych mających odniesienie do przedmiotu zlecenia
oraz z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy
i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego planowania i zagospodarowania przestrzennego.
4.9. Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością.
W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy z najwyższą starannością uwzględniającą zawodowy charakter prowadzonej przez Wykonawcę działalności, jak również do wykorzystania swej wiedzy fachowej z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, a Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów będących w jego posiadaniu i terminowego odbioru poszczególnych etapów prac, w przypadku prawidłowego, zgodnego z Umową i ustaleniami z Zamawiającym, ich wykonania.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Staniewicz „ASTAPLAN” Pracownia Urbanistyczno – Architektoniczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351178772
7.3.3) Ulica: Królewska 80 lokal 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-045
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ANNA STANIEWICZ "ASTAPLAN" PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w kierunku miejscowości Rogi"
- "Remont drogi gminnej 293950 K "Do Żwirowni" w km od 0+304 do km 0+980 w miejscowości Brzezna, Gmina Podegrodzie"
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Hetmańskiej 1, 5, 7 w Rybniku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy buspasa w ciągu Al. Żołnierzy Wyklętych w obrębie Al. Grunwaldzkiej w Gdańsku na wysokości Galerii Bałtyckiej
- Utworzenie zielono-niebieskiej infrastruktury przy obiektach edukacyjno-sportowych w Tuliszkowie
- "Muzeum Wałbrzyszan - wałbrzyska wielokulturowość: adaptacja i zagospodarowanie pogórniczego budynku siłowni w zabytkowym kompleksie dawnej KWK Julia w Wałbrzychu" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa żłobka w Pieniężnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.