Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379762/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00388417/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365801094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcuwwielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pcuw.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-pcuw.powiat.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321807874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321015825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 56A
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lowi@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielun.praca.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321793770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdwielun.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321072295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321805378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 23
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wielun.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka im. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Komornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321209825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komorniki 30
1.5.2.) Miejscowość: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d_d@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domdzieckakomorniki.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321025321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.wielun.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321033390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlugosz.wielun@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosz.wielun.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321014234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kopernik.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.wielun.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321847804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs5wielun@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.szkolnastrona.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gromadzicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321846839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gromadzice 49
1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gromadzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswgromadzice.edupage.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be07b131-3b24-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00146177/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup paliw.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.08.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240743,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw podzielony na dwie części zamówienia - część pierwsza zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktan nie mniejszej niż 95 i oleju napędowego do pojazdów, sprzętów oraz doraźnie do kanistrów o maksymalnej pojemności 20 litrów.1) Benzyna bezołowiowa o liczbie oktan nie mniejszej niż 95 odpowiadająca wymaganiom określonym normą PN-EN-228.
2) Olej napędowy odpowiada wymaganiom określonym normą PN-E-590.
3) Podane w punkcie 2 ilości są wartościami szacunkowymi. Rzeczywista ilość zakupionego paliwa może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu +/- 30%).
4) Dostawy paliwa będą realizowane na zasadzie bieżących tankowań pojazdów, sprzętów lub doraźnie do kanistrów o pojemności 20 litrów na stacji paliw Wykonawcy.
5) Wykonawca będzie prowadził rejestr tankowanego paliwa za dany miesiąc kalendarzowy. Każdorazowe tankowanie Wykonawca będzie wykazywał w rejestrze a Za-mawiający będzie je potwierdzał.
6) Wykonawca musi dysponować stacją paliw na terenie miasta Wielunia czynną co najmniej w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 – 16:00.
Szczegółowy opis i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 164696,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw podzielony na dwie części zamówienia - część druga zamówienia: zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby grzewcze obiektów i podgrzanie ciepłej wody użytkowej i do podgrzewania emulsji w skrapiarkach i urządzeniu UR01.Olej opałowy musi spełniać wymagania normy: PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 oraz Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe:
1) wartość opałowa: min 42,6 MJ/kg;
2) gęstość w temp. 15ºC: 820-860 kg/m³,
3) lepkość kinetyczna w temperaturze 20ºC: max 6,000 mm²/s;
4) zawartość siarki: max 0,100 % (m/m);
5) pozostałość po spopieleniu: max 0,010 % (m/m);
6) zawartość wody: max 200 mg/kg;
7) całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych: nie większa niż 24 mg/kg;
8) temperatura płynięcia: max -20ºC;
9) temperatura zapłonu: min 56ºC;
10) barwa (wizualna) czerwona.
Szczegółowy opis i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 76047,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157155,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157155,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157155,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPAN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322000168
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 7a
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157155,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73589,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75091,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73589,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-OIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304793
7.3.3) Ulica: Monice 3
7.3.4) Miejscowość: Monice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73589,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
- Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wieluniu
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespołu Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, Ostromecku i Czarżu w 2025 roku
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w 2025 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.