Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00424768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsługi technicznej pojazdów Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220683773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłoniowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-180
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@guk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.guk.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dc2ac1a-61c4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsługi technicznej pojazdów Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc2ac1a-61c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/6/2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna podwozia typ SCANIA pojazdów:a) GD 594PV
b) GD 596PV
c) GD 614PX
d) GD 612PX
e) GD 613PX
f) GD 615PX
g) GD 288PV
h) GD 289PV
i) GD 812RE
j) GD 822RE
k) GD 814RE
l) GD 813RE
m) GD 830RE
n) GD 831RE
o) GD 842RE
p) GD 861RE
q) GD 290PV
r) GD 287PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 469207,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna zabudowy śmieciarki pojazdów:a) GD 594PV
b) GD 596PV
c) GD 614PX
d) GD 612PX
e) GD 613PX
f) GD 615PX
g) GD 288PV
h) GD 289PV
i) GD 812RE
j) GD 813RE
k) GD 831RE
l) GD 842RE
m) GD 861RE
n) GD 290PV
o) GD 287PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 119302,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna podwozia pojazdów:a) GD 285PV
b) GD 286PV
c) GD 832RE
d) GD 875RE
e) GD 882RE
f) GD 883RE
g) GD 218RX
h) GD 369WV
i) GD 371WV
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 72758,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna zabudowy typu Nextra pojazdów:a) GD 285PV
b) GD 286PV PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 39600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna zabudowy pojazdu:a) GD 832RE
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 24200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna zabudowy pojazdów:a) GD 822RE
b) GD 814RE
c) GD 830RE
d) GD 875RE
e) GD 882RE
f) GD 883RE
g) GD 369WV
h) GD 371WV
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 35765,31 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna pojazdów:a) GD 878RE
b) GD 171UC
c) GD 928W
d) GD 629UJ
e) GD 6H521
f) GD 080XS
g) GD 076XS
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 30889,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa bieżąca oraz obsługa techniczna zabudowy BFE X 1936 pojazdu:a) GD 814 RE
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 27500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577125,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577125,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577125,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scania Polska S.A. Oddział Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211014579
7.3.3) Ulica: Energetyczna 17
7.3.4) Miejscowość: Gdansk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469207,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyna unieważnienia jest fakt, iż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89493,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89493,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89493,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scania Polska S.A. Oddział Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211014579
7.3.3) Ulica: Energetyczna 17
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72758,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia jest fakt, iż w tej części postępowania nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia jest fakt, iż w tej części postępowania nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia jest fakt, iż w tej w części postępowania nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37993,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37993,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37993,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Obsługi Pojazdów FRED Tomasz Krauza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581272784
7.3.3) Ulica: Wybickiego 48
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30889,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia jest fakt, iż w tej części postępowania nie została złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
- REMONT DYLATACJI MODUŁOWYCH NA TRASIE SUCHARSKIEGO W GDAŃSKU
- Wykonanie demontażu i utylizacji istniejących zbiorników podziemnych na odpady komunalne oraz budowie wiaty śmietnikowej przy ul. Grażyny w Gdańsku.
- dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Budowa trasy rowerowej wzdłuż ul. Kartuskiej i ul. Nowolipie w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.