eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MściwojówDowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MŚCIWOJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Mściwojów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-407

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768728522

1.5.8.) Numer faksu: 768728595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@msciwojow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c88d4b11-58e5-44a3-b100-86a26412dfe7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88d4b11-58e5-44a3-b100-86a26412dfe7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051604/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci 5 i 6 letnich i uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 na zasadzie zakupu ulgowych biletów miesięcznych.
1. Dowóz realizowany będzie na następujących trasach:
TRASA 1 DOWÓZ/POWRÓT – ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W TARGOSZYNIE
Kurs 1 - dowóz uczniów do ZSP w Targoszynie
Szacunkowa długość trasy ok. 25 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 79 osób,
Wyjazd o godz. 07.05 z miejscowości Siekierzyce, w tym: Siekierzyce - 3 uczniów; Zimnik - 1 uczeń; Niedaszów - 11 uczniów; Mściwojów – 5 uczniów; Luboradz - 14 uczniów; Drzymałowice - 13 uczniów; Targoszyn („79A”) - 3 uczniów; Targoszyn (szkoła) - Marcinowice – Targoszyn (szkoła) - 29 uczniów.
Kurs 2 - powrót uczniów - ZSP Targoszyn o godz. 13.30
Szacunkowa długość trasy 25 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 58 osób, w tym:
Targoszyn (szkoła) do: Targoszyn („79A”) – 2 uczniów; Drzymałowice - 8 uczniów; Marcinowice – 21 uczniów; Luboradz - 11 uczniów; Mściwojów – 4 uczniów; Niedaszów - 9 uczniów; Zimnik – 0 uczniów; Siekierzyce – 3 uczniów.
Kurs 3 powrót uczniów - ZSP Targoszyn o godz. 14.20
Szacunkowa długość trasy ok. 25 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie – 21 osób, w tym:
Targoszyn (szkoła) do: Targoszyn („79A”) – 1 uczeń; Drzymałowice - 5 uczniów; Marcinowice - 8 uczniów; Luboradz - 3 uczniów; Mściwojów - 1 uczeń; Niedaszów - 2 uczniów, Zimnik – 1 uczeń, Siekierzyce – 0 uczniów;
Kurs 4 DODATKOWY powrót uczniów ZSP w Targoszynie o godz. 15.10 (dwa dni w tygodniu dla części uczniów z Kursu 2 i 3 w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.).
Z Kursu 4 powrotnego o godz. 15.10 korzystać będą zamiennie uczniowie z klas od IV do VIII, uwzględnieni w szacunkowej liczbie osób dla Kursu 2 i Kursu 3. Zarówno Kurs 2 jak też Kurs 3 będą realizowane niezmiennie, przy mniejszym obłożeniu dwa dni w tygodniu.
TRASA 2 DOWÓZ/POWRÓT - SZKOŁA PODSTAWOWA W SNOWIDZY
Kurs 1 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Snowidzy
Szacunkowa długość trasy ok. 35 km.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 95 osób
Wyjazd o godz. 6.55 z miejscowości Niedaszów, w tym: Niedaszów – 12 uczniów; Mściwojów (urząd) – 10 uczniów; Mściwojów (skrzyżowanie) – 1 uczniów; Barycz - 2 uczniów; Godziszowa - 26 uczniów; Snowidza (szkoła) - Mściwojów (skrzyżowanie) – 3 uczniów; Mściwojów (urząd) - 34 uczniów; Rybno - 2 uczniów; Grzegorzów – 5 uczniów; Snowidza (szkoła) - Snowidza (szkoła).
Kurs 2 - powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy o godz. 13.50
Szacunkowa długość trasy: ok. 35 km
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 78 osób
Snowidza (szkoła) do: Godziszowa - 22 uczniów, Barycz – 1 uczeń; Snowidza (szkoła) - Mściwojów (skrzyżowanie) – 3 uczniów; Mściwojów (urząd) - 34 uczniów; Niedaszów – 12 uczniów; Grzegorzów – 5 uczniów; Rybno – 1 uczeń;
Kurs 3 powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy o godz. 14.45
Szacunkowa długość trasy ok.35 km
Szacunkowa liczba uczniów na trasie – 16 osób, ; w tym:
Snowidza (szkoła) do: Godziszowa – 3 uczniów, Barycz – 1 uczeń; Snowidza (szkoła); Mściwojów (skrzyżowanie) – 1 uczniów; Mściwojów (urząd) - 10 uczniów; Grzegorzów – 0 uczniów; Rybno – 1 uczeń; Niedaszów – 0 uczniów.
Kurs 4 DODATKOWY powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy: godz. 13.05 i godz. 15.35 (dwa dni w tygodniu w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.dla części uczniów z Kursu 2 i 3). Jeden kurs powrotny w tygodniu o godz. 13.05 oraz jeden kurs powrotny w tygodniu godz. 15.35
Z Kursu 4 powrotnego o godz. 13.05 i o godz. 15.35 korzystać będą zamiennie uczniowie z klas od I do VIII, uwzględnieni w szacunkowej liczbie osób dla Kursu 2 i Kursu 3. Zarówno Kurs 2 jak też Kurs 3 będą realizowane niezmiennie, przy mniejszym obłożeniu dwa dni w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880223032

7.3.3) Ulica: Ścinawska 24

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.