Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434570/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów i monitorów dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: RCKiK w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 80-82
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-482
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krwiodawstwo.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rckik.szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów i monitorów dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd64cac3-6004-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039735/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa zestawów komputerowych w ilości 33 szt. dla RCKiK w Szczecinie w podziale na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434570/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 komputerów dla RegionalnegoCentrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 112315,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 monitorów dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 41877,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107969,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129076,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118914,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118914,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W postępowaniu złożone zostały 4 oferty. Wykonawcy złożyli oferty na przygotowanym przez Zamawiającego formularzu ofertowym. W trakcie oceny złożonych przez Wykonawców ofert Zamawiający zorientował się, że dokumenty postępowania udostępnione przez Zamawiającego są niespójne i zawierają błędy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Na powyższe rozbieżności nie wskazał żaden z wykonawców na etapie prowadzonego postępowania poprzez złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) i Formularz asortymentowy (Załącznik nr 7 do SWZ) dla części 2, nie są tożsame w punktach 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 20, 21 a zatem stwierdzić należało, iż opis przedmiotu zamówienia był niejednoznaczny oraz wewnętrznie niespójny. Postępowanie obarczone jest więc wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym miejscu wskazać należy, iż umowa może podlegać unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia (art. 457 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp). Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ jedynie przed upływem terminu składania ofert. Próba wyjaśnienia tej sytuacji na obecnym etapie postępowania doprowadziłaby do nieuprawnionych negocjacji treści oferty w zakresie parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, gdyż na podstawie tak określonych wymagań nie można:
1) jednoznacznie stwierdzić które z nich były dla wykonawców wiążące a które nie,
2) dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej.
Takie działanie naruszałoby fundamentalne zasady obowiązujące na gruncie przepisów ustawy Pzp (jej art. 16 i 17). Mając powyższe na względzie czynność unieważnienia postępowania w zakresie części 2 jest konieczna i zasadna.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.