eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f6a680-990d-4abc-abd4-97550d6b1749

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usuwanie i przechowywanie pojazdów na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (postępowanie przeprowadzone będzie jesienią 2024 na świadczenie usług w 2025 r.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/975086

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/975086 poczta elektroniczna:
przetargi@powiat.lublin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zamawiający będzie przekazywał
Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,
ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. W przypadku wiadomości prywatnych, Zamawiający przekazuje je na adres
poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w druku oferta, na co Wykonawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do utrzymania
jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że wiadomości przekazane na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Wykonawcę zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią. O zmianie adresu poczty
elektronicznej do przekazywania korespondencji związanej z danym postępowaniem Wykonawca niezwłocznie zawiadamia
Zamawiającego składając oświadczenie osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Min. Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podm. środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415).
6. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformy tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma).
h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) zapoznał się, akceptuje i stosuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na platformie w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał się, akceptuje i stosuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcjach zamieszczonych na platformie w
zakładce „Instrukcje" oraz uznaje je za wiążące.
7. Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym post. przy użyciu platformy znajdują się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegól.informacje - roz. VIII SWZ (ograniczone pole tekstowe)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Przetwarzanie danych osobowych z w związku z przeprowadzeniem postępowania odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Zakup
i dostawa mebli gabinetowych w ramach zadania pn.: „Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów IGM.ZP.272.33.2024.EP, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej realizacji, przechowywania dokumentacji postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej zbrakowania.
2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
5. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
6. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
9. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegól.informacje - roz. XXXVI SWZ (ograniczone pole tekstowe)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.33.2024.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm., zwanej dalej „Prd”) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów.
2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 50.11.81.10-9 Usługi holownicze; 98.35.11.00-9 usługi parkingowe.
3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Część 1 – usuwanie z dróg z terenu powiatu lubelskiego pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, rowerów, motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych i urządzeń transportu osobistego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla ww. pojazdów

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans: ceny
(60 %) i kryterium maksymalnego czasu dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania (40 %).
1) Kryterium „Cena” w PLN: 60% (60 pkt);
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty, Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej
2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania - 40% (40 pkt);
W powyższym kryterium oceniany będzie deklarowany czas w jakim wykonawca przyjedzie we wskazane miejsce po otrzymaniu dyspozycji przez uprawniony podmiot:
- Wykonawca, który zaproponuje 60 minut otrzyma 40 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 70 minut otrzyma 30 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 80 minut otrzyma 20 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 90 minut otrzyma 0 punktów;
Uwaga:
1) Maksymalny czas nie może być dłuższy niż 90 minut i musi być określony w przedziale 60-90 minut, co 10 minut.
2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dojazdu dłuższy niż 90 minut, zostanie odrzucona

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm., zwanej dalej „Prd”) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów.
2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 50.11.81.10-9 Usługi holownicze; 98.35.11.00-9 usługi parkingowe.
3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Część 2 – usuwanie z dróg z terenu powiatu lubelskiego pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od powyżej 3,5t do powyżej 16t oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla ww. pojazdów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans: ceny
(60 %) i kryterium maksymalnego czasu dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania (40 %).
1) Kryterium „Cena” w PLN: 60% (60 pkt);
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty, Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej
2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania - 40% (40 pkt);
W powyższym kryterium oceniany będzie deklarowany czas w jakim wykonawca przyjedzie we wskazane miejsce po otrzymaniu dyspozycji przez uprawniony podmiot:
- Wykonawca, który zaproponuje 60 minut otrzyma 40 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 70 minut otrzyma 30 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 80 minut otrzyma 20 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 90 minut otrzyma 0 punktów;
Uwaga:
1) Maksymalny czas nie może być dłuższy niż 90 minut i musi być określony w przedziale 60-90 minut, co 10 minut.
2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dojazdu dłuższy niż 90 minut, zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm., zwanej dalej „Prd”) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów.
2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 50.11.81.10-9 Usługi holownicze; 98.35.11.00-9 usługi parkingowe.
3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Część 3 – usuwanie z dróg z terenu powiatu lubelskiego pojazdów przewożących materiały niebezpieczne oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293).
Wszystkie pojazdy (części 1-3) muszą spełniać warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans: ceny
(60 %) i kryterium maksymalnego czasu dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania (40 %).
1) Kryterium „Cena” w PLN: 60% (60 pkt);
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty, Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej
2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania - 40% (40 pkt);
W powyższym kryterium oceniany będzie deklarowany czas w jakim wykonawca przyjedzie we wskazane miejsce po otrzymaniu dyspozycji przez uprawniony podmiot:
- Wykonawca, który zaproponuje 60 minut otrzyma 40 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 70 minut otrzyma 30 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 80 minut otrzyma 20 punktów;
- Wykonawca który zaproponuje 90 minut otrzyma 0 punktów;
Uwaga:
1) Maksymalny czas nie może być dłuższy niż 90 minut i musi być określony w przedziale 60-90 minut, co 10 minut.
2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dojazdu dłuższy niż 90 minut, zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Dla części 1-3: na potwierdzenie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca powinien wykazać się posiadaniem na czas realizacji zamówienia zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy) wydanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
W celu potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postepowaniu dotyczącego zdolności technicznej powinien on wykazać dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. w szczególności:
dla Części 1:
a) przynajmniej dwoma pojazdami wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, rowerów, motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych i urządzeń transportu osobistego;
b) parkingiem strzeżonym, położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublin, z liczbą min. 30 miejsc parkingowych, który spełnia ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego (tj.: nieruchomość wyposażona w nawierzchnię utwardzoną, ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej; wyposażona w miejsca garażowe do zabezpieczenia np. pojazdów powypadkowych.
dla Części 2:
a) przynajmniej jednym pojazdem wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 16 t,
b) przynajmniej jednym pojazdem wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,
c) parkingiem strzeżonym, położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublin, z liczbą min. 10 miejsc parkingowych , który spełnia ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego (tj.: nieruchomość utwardzona, ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej; wyposażona w miejsca garażowe do zabezpieczenia np. pojazdów powypadkowych.
dla Części 3:
a) przynajmniej jednym pojazdem wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne;
b) parkingiem strzeżonym, położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublin, z liczbą min. 3 miejsc parkingowych, który spełnia ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego (tj.: nieruchomość utwardzona, ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej; wyposażona w miejsca garażowe do zabezpieczenia np. pojazdów powypadkowych, oraz wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę ww. warunków udziału należy złożyć:
1) koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ).
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 10 Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana ceny jednostkowej brutto w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (cena ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu),
2) zmiana pojazdów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy (wykaz pojazdów) na pojazdy o parametrach nie gorszych niż pojazdy wskazane pierwotnie w ofercie i przedmiotowym załączniku tj. pojazdem wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów określonych w niniejszej umowie.
3) powierzenie podwykonawcy dodatkowego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 4 umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy. W przypadku powierzenia Podwykonawcy wykonania części zamówienia w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
4) zmiana podwykonawcy, dalszego podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca lub dalszy podwykonawca realizujący prace objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) inne zmiany wynikające z konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy – Prawo o ruchu drogowym.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku, który znajduje się na platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.