Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389007/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna budynków , ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Torunia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna budynków , ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Torunia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690b1467-454f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Ochrona fizyczna budynków, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacji systemu alarmowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389007/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 113/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471544,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach określonych w pkt 1.3 oraz ochronie w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacji systemu alarmowego w obiektach określonych w pkt 1.4.
1.2. Ochrona fizyczna stanowiąca przedmiot zamówienia będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej mienia ruchomego i nieruchomego (budynki wraz z wyposażeniem) przed jego zniszczeniem kradzieżą lub uszkodzeniem oraz osób w obiektach, o których mowa w pkt 1.3.
1.3. Ochrona fizyczna osób i mienia wykonywana w niżej wymienionych w budynkach:
1) budynek ul. Wały gen. Sikorskiego 8 – ochrona całodobowo prowadzona przez 7 dni w tygodniu (stanowisko jednoosobowe);
2) budynek ul. Grudziądzka 126 b – ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 (stanowisko jednoosobowe);
3) budynek ul. Batorego 38/40 – ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 (stanowisko jednoosobowe);
4) budynek ul. Bydgoska 5 – ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 oraz w soboty od godz. 8:00 do 16:00 – ochrona realizowana w czasie przyjmowania interesantów w Referacie Zgonów USC oraz przeprowadzanych uroczystości ślubnych (stanowisko jednoosobowe);
5) budynek ul. Fałata 39 – ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 (stanowisko jednoosobowe); (dodatkowe dyżury ok. 180 godzin w roku – zgodnie z wymogami Zamawiającego);
6) budynek ul. Wały gen. Sikorskiego 25 – ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 (stanowisko jednoosobowe);
1.4. Ochrona w formie monitorowania wraz z systemem sygnalizacji (powiadamiania) o zaistniałym włamaniu oraz równolegle działającym systemem informującym o zagrożeniu pożarowym, a także konserwacja wskazanych wyżej systemów alarmowych w budynkach UMT:
1) przy ul. Wały gen Sikorskiego 8 (system antywłamaniowy w pomieszczeniu kancelarii, Punktu Informacyjnego UMT oraz Biura Toruńskiego Centrum Miasta);
2) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 – cały budynek;
3) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 12 – cały budynek;
4) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 – cały budynek;
5) przy ul. Podmurnej 2/2A – cały budynek;
6) przy ul. Batorego 38/40 – cały budynek
7) przy ul. Bydgoskiej 5 – cały budynek;
8) przy ul. Grudziądzkiej 126 b – cały budynek (wraz z systemem napadowym w kasie);
9) przy ul. Fałata 39 – cały budynek;
10) przy ul. Legionów 220 – cały budynek;
11) przy ul. Szosa Chełmińska 27 – pomieszczenia zajmowane przez UMT; (do 31 grudnia 2022 r.)
12) przy ul. Młodzieżowej 31- cały budynek;
13) przy ul. Poznańskiej 52 (Punkt Informacyjny Urzędu Miasta);
14) przy ul. Grudziądzkiej 163 (magazyn Biura Obsługi Urzędu).
1.5. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług będących przedmiotem umowy został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym integralną częścią SWZ zamówienia i stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529687,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891527,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563009,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671232937
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563009,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.