Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413168/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Drób i wyroby drobiowe. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 846 26 51 wew. 120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aoleszczuk@zoznowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zoznowadeba.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Drób i wyroby drobiowe. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7305f915-55bb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080543/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT-III.382.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Drób, wyroby drobiowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakości odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2020 poz. 2021 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 52963,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakości odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2020 poz. 2021 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 93727,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62117,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62117,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia "Rzemieślnicza" Elżbieta Zając Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7150202051
7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62117,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104226,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114237,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104226,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia "Rzemieślnicza" Elżbieta Zając Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7150202051
7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104226,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Usługa - polegająca na odbiorze, wywozie i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2025 rok
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na rok 2025
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- "Usługa - odbiór, wywóz i utylizacja odpadów o kodzie 16 03 80, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.