eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przelicz. na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przelicz. na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kaczmarzyk@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przelicz. na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6688d1dd-23ff-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.73.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8285554,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:
część 1: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Halinowie

Opis przedmiotu zamówienia dla części 1, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 137904,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:

część 2: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Hołownie

Opis przedmiotu zamówienia dla części 2, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 205115,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:

część 3: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Piasecznie

Opis przedmiotu zamówienia dla części 3, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 3,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 214809,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:

część 4: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Michałowie

Opis przedmiotu zamówienia dla części 4, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 4,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 135804,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:

część 5: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Kielcach
.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 5,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 58060,25 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:

część 6: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Krakowie

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1.6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 6,
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 76860,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127440,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318600,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127440,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614

7.3.3) Ulica: Kozilas 11

7.3.4) Miejscowość: Kozilas

7.3.5) Kod pocztowy: 09-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127440,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207328,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481299,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174291,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455315,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174291,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614

7.3.3) Ulica: Kozilas 11

7.3.4) Miejscowość: Kozilas

7.3.5) Kod pocztowy: 09-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174291,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301811,25 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129918,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71955,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614

7.3.3) Ulica: Kozilas 11

7.3.4) Miejscowość: Kozilas

7.3.5) Kod pocztowy: 09-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71955,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167895,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.