Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00365368/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przelicz. na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kaczmarzyk@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przelicz. na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6688d1dd-23ff-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.73.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8285554,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 1: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Halinowie
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 137904,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 2: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Hołownie
Opis przedmiotu zamówienia dla części 2, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 205115,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 3: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Piasecznie
Opis przedmiotu zamówienia dla części 3, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 3,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 214809,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 4: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Michałowie
Opis przedmiotu zamówienia dla części 4, zawiera zakres usługi, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji lub niewykorzystania opcji w całości.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 4,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 135804,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 5: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Kielcach
.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 5,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 58060,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przełożenia maksymalnie 46 400 szt. (w przeliczeniu na 1mb rdzenia/prób okruchowych) materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego w magazynach NAG do nowych skrzynek z podziałem na sześć (6) części:część 6: usługa przełożenia materiału geologicznego (rdzenia litego/prób okruchowych) zarchiwizowanego
w magazynie NAG PIG-PIB w Krakowie
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 6,
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 76860,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127440,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318600,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127440,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614
7.3.3) Ulica: Kozilas 11
7.3.4) Miejscowość: Kozilas
7.3.5) Kod pocztowy: 09-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127440,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207328,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481299,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174291,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455315,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174291,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614
7.3.3) Ulica: Kozilas 11
7.3.4) Miejscowość: Kozilas
7.3.5) Kod pocztowy: 09-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174291,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301811,25 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71955,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129918,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71955,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroanalizy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342629614
7.3.3) Ulica: Kozilas 11
7.3.4) Miejscowość: Kozilas
7.3.5) Kod pocztowy: 09-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71955,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 24.07.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Hydroanalizy Sp. z o.o., Kozilas 11, 09-304 Kozilas, NIP 5342629614, w zakresie części 1-6 zamówienia. W dniu 22.08.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania Umów w zakresie części 2, 4 i 6 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2, 4 i 6.
W związku z powyższym Zamawiając korzystając z przesłanki art. 263 ustawy unieważnienia postępowanie w zakresie części 2, 4 i 6 na podstawie art. 255 pkt 7 Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167895,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie współpracy i doradztwa oraz nadzoru i dozoru geologicznego nad wykonaniem otworu poszukiwawczo -rozpoznawczego wód termalnych GT-1 w m. Kazimierz .
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Moszczenica GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Moszczenica
- Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w miejscowości Wiśniowa w systemie "zaprojektuj i wybuduj."
więcej: Usługi geologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.