Og³oszenie z dnia 2023-11-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00498353/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00513640/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala im. ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT RAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147774
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468144631
1.5.8.) Numer faksu: 468144647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatrawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala im. ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7965894c-7d5a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00480610
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00052602/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala im. ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7965894c-7d5a-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z wykonawcami s±:
Pan Marek Sawicki tel. 46 814 21 83 wew. 17, e-mail: inwestycje@powiatrawski.pl
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
5. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z
wy³±czeniem sk³adania ofert – sposób przygotowania i z³o¿enia oferty wskazany jest w pkt 11.
7. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie:
1) wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ;
2) wezwañ i zawiadomieñ;
3) dokumentów sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego (podmiotowych ¶rodków
dowodowych);
4) wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego.
8. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. W przypadku za³±czników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny)
- dodaje siê uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny)
lub
- dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnêtrzny).
10. Informacje, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w pkt
7 sporz±dza w postaci elektronicznej i przekazuje jako za³±cznik do „Formularza do
komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do „Formularza do komunikacji”, w sposób umo¿liwiaj±cy ustalenie to¿samo¶ci osoby przekazuj±cej.
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po
zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
14. Je¿eli przekazywane dokumenty zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku - z zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Szczegó³y zosta³y opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Rawski; Plac Wolno¶ci 1, 96-200 Rawa Mazowiecka. Kontakt jest mo¿liwy za pomoc± telefonu /46/8144631; adres e-mail: starostwo@powiatrawski.pl; skrytki ePUAP: /i3g39v5qbi/skrytka;
2. W sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi proszê o kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych poprzez adres e-mail: iodo@powiatrawski. pl, tel. 46 8142076
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w niniejszej SWZ;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z ar. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.III.7111.7.2023.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 285128,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala im. ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej”.
2. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ opisany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi±cej za³±cznik do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) – waga 40%
D³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej*
G = ------------------------------------------------ x 40 pkt.
najd³u¿sza d³ugo¶æ gwarancji
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” bêdzie d³ugo¶æ okresu gwarancji podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) D³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach.
c) Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy natomiast maksymalny wynosi 60 miesiêcy licz±c od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy przyjmie jako podstawê do oceny oferty okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu;
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu;
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy
nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w tym zakresie:
- posiadania do¶wiadczenia w wykonaniu min. 1 dostawy i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30 kW ka¿da w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powy¿szy warunek powinien spe³niaæ minimum jeden podmiot).
- kieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika technicznego:
a) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), legitymuj±c± siê minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy robotach bran¿y elektrycznej lub minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym jako instalator systemów fotowoltaicznych; lub posiadaj±c± wa¿ny certyfikat wydawany przez Urz±d Dozoru Technicznego potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych, legitymuj±c± siê minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy robotach bran¿y elektrycznej lub minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym jako instalator systemów fotowoltaicznych;
b) jedna osoba mo¿e pe³niæ funkcje kierownika technicznego w ramach zamówienia;
c) Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, w tym osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 22 lutego 2019 r. o zmianie ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 695) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w zakresie przed wej¶ciem w ¿ycie ww. ustawy – art. 4 ww. ustawy.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza spe³nianie warunku przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawców o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
• O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg. za³±cznika nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
• wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wg. za³±cznika nr 5 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest do przed³o¿enia w ramach zamówienia karty katalogowe paneli, falownika, oraz certyfikaty tych urz±dzeñ.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w odniesieniu do powy¿szych przedmiotowych ¶rodków dowodowych bêdzie mia³a zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Oferta powinna sk³adaæ siê z1) Formularza Ofertowego – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ
2) O¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
3) Pe³nomocnictwa udzielanego osobom podpisuj±cym ofertê, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adania oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego
4) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ do³±czone pe³nomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy,
5) zobowi±zania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (je¶li dotyczy),
6) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 niniejszej SWZ,
7) Karty katalogowe paneli, falownika oraz certyfikaty tych urz±dzeñ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów i sprzêtu mechanicznego bêd±cego w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej w okresie od 15.02.2025 r. do 14.02.2027 r."
- Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 3 w Rawie Mazowieckiej
- Utrzymanie Parku Miejskiego w Rawie Mazowieckiej
- Utrzymanie czysto¶ci na terenach zielonych przylegaj±cych bezpo¶rednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielêgnacj± zieleni niskiej i wysokiej
wiêcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ biurowych budynku administracyjnego Cieszyñskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domas³aw poprzez budowê placu zabaw, si³owni zewnêtrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z o¶wietleniem, elementów ma³ej architektury oraz ci±gów komunikacyjnych
- Budowa tê¿ni solankowej w miejscowo¶ci Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Budowa gara¿u przy Urzêdzie Gminy w Wysokiem"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.