Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480546/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2025/BZP 00152362/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2024/BZP 00048630/01 - Wynik z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych – mięsa, drobiu i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480622
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00480546
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że warunek w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej trzech dostaw o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia (Część 1 - dostawa mięs i /lub drobiu, Część 2 - dostawa wędlin) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – wzór wykazu załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby każda z trzech dostawy, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielną umowę – nie dopuszcza się sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane.
Wykaz musi zawierać co najmniej: rodzaj dostaw, wartość, daty i miejsce wykonania oraz podmioty (nazwy, dane tel./adresowe), na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
Dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne, co oznacza,
że w wykazie dostaw muszą zostać zawarte wszelkie informacje, jakich wymagał od Wykonawcy Zamawiający na potwierdzenie warunku udziału w postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykaz dostaw wraz z dowodowymi potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych dostaw, tj. posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej trzech dostaw o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia (Część 1 - dostawa mięs i /lub drobiu, Część 2 - dostawa wędlin) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – wzór wykazu załącznik nr 8 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i podrobów do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- DOSTAWA MIĘSA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.