Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486191020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8bb2e93-e343-49f7-aff8-5ca328207df0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043547/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWI.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu.
1. Szczegółowy przedmiot zamówienia:
1.1 Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na dostawę i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu.
1.2 Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę i montaż wyposażenia, zgodnie z formularzem ofertowym.
b) Dostarczenie wyposażenia do wskazanych pomieszczeń.
c) Zabezpieczenie terenu robót.
d) Prace porządkowe.
2. Specyfikację mebli, określa opis techniczny mebli stanowiący Załącznik nr 1.1 do niniejszej SWZ.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zakres prac obejmuje również wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym:
a) załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia, urządzeń, materiałów itp.
b) wykonanie robót towarzyszących - budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie zamówienia,
c) ubezpieczenie przedmiotu umowy na czas realizacji zamówienia,
d) składowanie i wywóz wszystkich zbędnych materiałów, śmieci oraz ich utylizacja na zasadach określonych obowiązującymi przepisami,
e) uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu oraz robót towarzyszących,
f) zabezpieczenie istniejącego budynku (na zewnątrz oraz wewnątrz budynku) przed uszkodzeniami które mogą wystąpić podczas transportu i montażu elementów stanowiących przedmiot dostawy oraz wykonywania robót towarzyszących. Przy czym Wykonawca na swój koszt naprawi wszelkie uszkodzenia,
g) w przypadku braku naprawy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do naprawy na koszt Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis i zakres dostaw i prac określa opis elementów wyposażenia – zestawienie całości wyposażenia.
4. Dostawa i montaż będzie się odbywać przy ścisłej współpracy i koordynacji prac z Zamawiającym.
5. Dostarczone wyposażenie, urządzenia, sprzęt i materiały winny:
a) być produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego
b) być fabrycznie nowe i nieużywane, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione, zawieszone lub wbudowane w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego (po wcześniejszym potwierdzeniu lokalizacji przez Zamawiającego),
c) wolne od wad i obciążeń prawnych osób trzecich,
d) posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203257,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203257,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: BREŃ
7.3.4) Miejscowość: BREŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203257,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i sal przedszkolnych w nowobudowanym budynku przedszkola w Brzeźnicy
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.