Og³oszenie z dnia 2022-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00484336/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00508921/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
- 2022/BZP 00513983/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2022/BZP 00517888/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00007389/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00145608/01 - Wynik z dnia 2023-03-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi K³odzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi K³odzkiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49b88aa4-7569-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00480625
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030005/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi K³odzkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowane z EuropejskiegoFunduszuRozwojuRegionalnego ,RegionalnegoProgramuOperacyjnegoWojewództwaDolno¶l±skiego 2014-2020, projekt Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi K³odzkiej, O¶ Prior. nr 3Gospod.niskoemisyjna, Dzia³3.4. Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych, Poddzia³.3.4.1 Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych konkursy horyzontalne
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020.344).
Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.Ofertê, o¶wiadczenia z pkt 1,zawiadomienia, wnioski, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub informacje sporz±dzone w sposób okre¶lony w pkt 1, Wykonawcy przekazuj±:
1) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ okre¶lone w pkt 1 wykonawcy mog± przekazywaæ tak¿e drog± elektroniczn± na adres: zamowienia.pub@um.klodzko.pl jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci. Szczegó³y zosta³y opisane w pkt XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta w K³odzku (Burmistrz Miasta), plac Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, tel. 74 865 46 00;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Andrzej Strycharz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl tel. 74 865 46 09;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zamówienie obejmuje modernizacjê o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta K³odzka.1.1.W zakresie kosztów kwalifikowanych zamówienia znajduje siê w szczególno¶ci:
•Modernizacja 2610 szt. punktów ¶wietlnych poprzez wymianê opraw lub ¼róde³ ¶wiat³a na LED, a tak¿e wykonanie niezbêdnych robót towarzysz±cych (wymiana s³upów i wysiêgników, malowanie s³upów, wymiana b±d¼ modernizacja szaf sterowniczych, wymiana czê¶ci linii zasilaj±cych•Monta¿ 92 szt. punktów o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych•Doposa¿enie 307 sztuk istniej±cych opraw LED w sterownik do systemu sterowania o¶wietleniem.
•Monta¿ systemu sterowania o¶wietleniem•Wsparcie techniczne oraz sta³a aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji•Uzyskanie redukcji emisji Co2 na poziomie min. 71,92%, a tak¿e zu¿ycia energii elektrycznej oraz zanieczyszczeñ zgodnie z wariantem III modernizacji opisanym w audycie efektywno¶ci energetycznej (Za³±cznik nr 7)•Zapewnienie wymaganego ³±cza internetowego dla stacji bazowych bez dodatkowych kosztów dla zamawiaj±cego w okresie gwarancji•Sumaryczna moc wszystkich nowo zainstalowanych opraw w zakresie kwalifikowalnym na poziomie nie wiêkszym ni¿ 94,069kW, nie w³±czaj±c o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych•Wykonanie audytu porealizacyjnego potwierdzaj±cego osi±gniêcie efektów opisanych w audycie umieszczonym w za³±czniku nr 7 zgodnie z wariantem nr III•Szczegó³owy zakres punktów objêtych dofinansowaniem w zakresie kosztów kwalifikowalnych zosta³ wskazany w za³±czniku nr 7, w pliku pod nazw± „Za³. nr 2 do audytu”•Wymagania techniczne dotycz±ce przedmiotu zamówienia szczegó³owo zosta³y opisane w projektach bud–wyk. za³. nr 7.
•W przypadku projektu nr XXXIV12020NK, nadrzêdnym dokumentem wskazuj±cym wymagania w zakresie doboru opraw, s³upów oraz wysiêgników jest tabela atrybutów umieszczona na koñcu projektu1.2.W zakresie kosztów niekwalifikowalnych znajduje siê:
•Modernizacja 270 szt. punktów ¶wietlnych poprzez wymianê opraw lub ¼róde³ ¶wiat³a na LED, a tak¿e wykonanie niezbêdnych robót towarzysz±cych (wymiana s³upów i wysiêgników, malowanie s³upów, wykaz punktów niekwalifikowalnych zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ (przedmiary robót) oraz tabel± atrybutów umieszczon± w projekcie nr XXXIV12020NK.
•Monta¿ 3 szt. punktów o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ (przedmiar robót)•Do³±czenie zmodernizowanych punktów ¶wietlnych do wykonanego systemu sterowania•Sumaryczna moc wszystkich zainstalowanych opraw w zakresie niekwalifikowalnym nie mo¿e przekroczyæ 11,232kW, nie w³±czaj±c o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych•Zakres punktów niekwalifikowalnych zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ•Szczegó³owe dane punktów zosta³y opisane w projektach bud-wyk2.Zamówienie obejmuje tak¿e inne prace i roboty niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, w szczególno¶ci:•opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót je¶li bêdzie wymagane•oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejêtego placu budowy na czas robót•organizacjê zaplecza budowy,
•organizacjê doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót•Wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wraz z wykonaniem pomiarów wystêpuj±cej mocy biernej. Wymagany stopieñ skompensowania mocy biernej tg ɸ ≤ 0,4.•wykonanie pe³nej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej mo¿liwej do edycji na aktualnym podk³adzie mapowym, a w przypadku budowy linii kablowych oraz budowy nowych punktów wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej•bie¿±cy wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy•wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uleg³ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych•Utylizacja i z³omowanie zdemontowanych elementów o¶wietlenia, nie nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania (dochód ze sprzeda¿y z³omu nale¿y zaliczyæ na poczet zysku Wykonawcy), demonta¿ i z³o¿enie we wskazanym miejscu elementów nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania takich jak np. s³upy stalowe ocynkowane wraz z fundamentami.
4.Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji proj.za³ nr 7. Ilo¶ci robót przedstawiaj± przedmiary robót stanowi±ce za³ 8 i 9 do SWZ. 5.Zmiany wymagañ zamawiaj±cego w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w za³±cznikach do SWZ:1.1.Dopuszcza siê zmianê maksymalnej mocy opraw oraz oprawy o strumieniu ¶wietlnym mniejszym lub wiêkszym ni¿ w referencyjnych obliczeniach fotometrycznych pod warunkiem nieprzekroczenia ca³kowitego bilansu energetycznego dla ca³ego zamówienia, z zachowaniem warunków opisanych w pkt. 1.1 oraz 1.2.
1.2.Dopuszcza siê oprawy o k±cie regulacji na wysiêgniku oraz bezpo¶rednio na s³upie w zakresie -15o do +15o, jako rozwi±zanie równowa¿ne pod warunkiem mo¿liwo¶ci osi±gniêcia zak³adanych przez Zamawiaj±cego klas o¶wietlenia dróg. W przypadku braku mo¿liwo¶ci regulacji oprawy wzglêdem o¶wietlanej powierzchni zamawiaj±cy na etapie realizacji inwestycji bêdzie wymaga³ zastosowania dodatkowego uchwytu regulacyjnego w celu osi±gniêcia wymaganych parametrów.1.3.Dopuszcza siê raport z testu na wstrz±s oprawy drogowej wg normy IEC 60068-8-6 jako równowa¿ny do ANSI C136-31 3G.
1.4.Dopuszcza siê oprawy z dostêpem do komory elektrycznej od góry. 1.5.Dopuszcza siê oprawy nie posiadaj±ce funkcji BI-Power.1.6.Dopuszcza siê jako rozwi±zanie równowa¿ne zastosowanie modu³u przy³±czeniowego nieposiadaj±cego diody informuj±cej o prawid³owym dzia³aniu urz±dzenia pod warunkiem, ¿e funkcja ta bêdzie dostêpna w systemie sterowania. 1.7.Dopuszcza siê jako rozwi±zanie równowa¿ne zastosowanie opraw posiadaj±cych klamry wykonane z materia³u to¿samego z korpusem (aluminium pomalowane t± sam± farb± co reszta korpusu).1.8.Dopuszcza siê jako rozwi±zanie równowa¿ne sposób odczytu stanu wej¶æ/wyj¶æ oraz informacji statutowych sterownika z poziomu platformy.1.9.Dopuszcza siê zastosowanie sterowników sektorowych pracuj±cych pod napiêciem 230V/50Hz z dopuszczaln± tolerancj± 10%. 1.10.Dopuszcza siê jako rozwi±zanie równowa¿ne prezentacjê poszczególnych opraw o¶wietleniowych oraz sterowników sektorowych na mapie przestrzennej zgodnie z ich wspó³rzêdnymi geograficznymi ustalonymi za po¶rednictwem wspó³rzêdnych geolokacyjnych pozyskanych w procesie instalacji systemu. 1.11.Dopuszcza siê, aby oprawy na przej¶cia dla pieszych by³y wysterowane pr±dem 1000 mA 1.12.Dopuszczalne jest odstêpstwo od parametrów referencyjnych wyników fotometrycznych pod warunkiem spe³nienia wymagañ Polskiej Normy PN-EN 13201, z wy³±czeniem luminancji natê¿enia o¶wietlenia na jezdniach, tzn. tolerancja dla parametrów Lm, Em i Emin dla jezdni na poziomie nie gorszym ni¿ 10% w stosunku do referencyjnych obliczeñ fotometrycznych pod warunkiem spe³nienia wymagañ ww. Normy (zarówno warto¶ci minimalnych jak i maksymalnych dla wymaganej zgodnie z obliczeniami referencyjnymi klasy o¶wietlenia) przy za³o¿eniu tych samych parametrów (szeroko¶æ drogi, szeroko¶æ modu³u, wspó³czynnik konserwacji, wysoko¶æ monta¿u, k±t nachylenia, nawierzchnia itp.) Zak³ada siê spe³nienie tych parametrów na poziomie nie gorszym ni¿ w wyliczeniach referencyjnych z dopuszczalnym odstêpstwem. Na wykonawcy ci±¿y obowi±zek udokumentowania spe³nienia wymagañ poprzez wykonanie i za³±czenie do oferty projektu o¶wietleniowego zawieraj±cego wszystkie elementy wraz z plikiem ¼ród³owym zapisanym w formacie. dlx lub równowa¿nym. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeñ musi byæ w pe³ni zgodna z przyjêtymi w dokumentacji. 1.13.W zakresie o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych wymagane jest spe³nienie wytycznych wynikaj±cych z rekomendacji Ministerstwa Infrastruktury SKR.1.033.1.2018.KD.1 z dnia 20.07.2018 r. a tak¿e uzyskania natê¿enia na poziomie wy¿szym lub równym ni¿ wykazane w obliczeniach referencyjnych.1.14.Dopuszcza siê, aby oprawy na przej¶cia dla pieszych by³y wysterowane pr±dem 1000 mA.7.Zamówienie dofinansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2014-2020, a ramach projektu „Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi K³odzkiej", w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Dzia³ania nr 3.4. „Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych”, Poddzia³ania nr 3.4.1 „Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych - konkursy horyzontalne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020.
11.Obliczenia fotometryczne do projektu nale¿y wykonaæ na podstawie obliczeñ zamieszczonych w za³±czniku nr 7 do SWZ w pliku o nazwie Obliczenia fotometryczne.pdf oraz na podstawie obliczeñ umieszczonych w projektach o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych w za³±czniku nr 7 do SWZ.
12. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych, na które sk³ada siê komplet poni¿szych dokumentów:
•Wyniki wykonanych obliczeñ fotometrycznych dla oferowanych opraw wraz z plikiem ¼ród³owym zapisanym w formacie .dlx lub równowa¿nym, zgodne z wymaganiami SWZ oraz za³±czników; Obliczenia, za³o¿enia projektowe oraz prezentacja wyników obliczeñ musi byæ w pe³ni zgodna z przyjêtymi w dokumentacji.
•Wykaz w formie tabeli w wersji .xls z oferowanymi oprawami zgodnie z opisanymi w dokumentacji typami opraw. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na podstawie tabeli stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SWZ.
•Karty katalogowe dla ka¿dej oferowanej oprawy;
•Wymagane Certyfikaty ENEC oraz ENEC +, a tak¿e deklaracje zgodno¶ci.
Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, z wyj±tkiem kiedy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z art. 106 i 107 ustawy P.z.p.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ dzia³ XIX
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³: jedn± robotê budowlan±, której zakresem by³a modernizacja systemu o¶wietlenia w ramach której wdro¿ono bezprzewodowy system sterowania o¶wietleniem dla ka¿dej oprawy osobno, dla min. 900 punktów o¶wietleniowych o warto¶ci min. 700 000,00 z³ brutto. (wymagane min. 900 punktów o¶wietleniowych ma odnosiæ siê do jednej wykonanej modernizacji w ramach Gminy, miejscowo¶ci, terenu ze sob± powi±zanego np.; osiedla. Zamawiaj±cy nie uzna za spe³niony warunek w zakresie wymaganej ilo¶ci punktów o¶wietleniowych, je¿eli Wykonawca osi±gn±³ go w ramach sumowanie ilo¶ci opraw zamontowanych na terenach ze sob± nie powi±zanych np.; ró¿nych miejscowo¶ciach)
Na wezwanie do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia (lub równowa¿ne wystawione na podstawie obowi±zuj±cych przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada do¶wiadczenie w kierowaniu wykonaniem modernizacji, o¶wietlenia ulicznego polegaj±ce na zrealizowaniu jednej od pocz±tku do koñca roboty budowlanej w zakresie której by³a wykonana modernizacja systemu o¶wietlenia, w ramach której zainstalowano min. 900 punktów o¶wietleniowych.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, musi byæ spe³niony przez Wykonawcê samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, a w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych, na które sk³ada siê komplet poni¿szych dokumentów:• Wyniki wykonanych obliczeñ fotometrycznych dla oferowanych opraw wraz z plikiem ¼ród³owym zapisanym w formacie .dlx lub równowa¿nym, zgodne z wymaganiami SWZ oraz za³±czników; Obliczenia, za³o¿enia projektowe oraz prezentacja wyników obliczeñ musi byæ w pe³ni zgodna z przyjêtymi w dokumentacji.
• Wykaz w formie tabeli w wersji .xls z oferowanymi oprawami zgodnie z opisanymi w dokumentacji typami opraw. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na podstawie tabeli stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SWZ.
• Karty katalogowe dla ka¿dej oferowanej oprawy;
• Wymagane Certyfikaty ENEC oraz ENEC +, a tak¿e deklaracje zgodno¶ci.
Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe (wymienione w punkcie 5.8) og³oszenia oraz w czê¶ci IV ust. 12 SWZ) wraz z ofert±. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, z wyj±tkiem kiedy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z art. 106 i 107 ustawy P.z.p.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, zgodnie z Rozdzia³em IV ust. 12 SWZ;
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(je¿eli dotyczy).
4. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru .
5. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 150 000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalni do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i ust. 2 ustawy Pzp
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku GBS w Strzelinie /o K³odzko nr rachunku 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050,
z dopiskiem „Wadium – Energooszczêdne o¶wietlenie uliczne i drogowe”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania
rachunku Zamawiaj±cego. Wadium w formie pieniê¿nej musi znale¼æ siê na koncie
Zamawiaj±cego przed dat± i godzin± sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie P.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska K³odzko;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy P.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku przez wykonawcê w przypadkach przewidzianych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy P.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu4a wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zgodnie z projektem umowy za³. nr 6 do SWZ7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.2.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy P.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-22 10:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg obejmuje czynno¶ci wykonywane przez:1) osoby wykonuj±ce roboty elektryczne;
2) osoby wykonuj±ce roboty drogowe.
2. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi: 7 miesiêcy od dnia podpisania umowy, nie pó¼niej ni¿ do 15.09.2023 roku.
5. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy P.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7,8,10 ustawy P.z.p.,
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.(Dz.U.2022.835)
6.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ kosztorys ofertowy (je¿eli nie za³±czy go do oferty) oraz harmonogram robót najpó¼niej do dnia podpisania umowy z Zamawiaj±cym.
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Odbudowa obiektów mostowych po powodzi we wrze¶niu 2024 r. w miejscowo¶ciach O³drzychowice K³odzkie, ¯elazno, Krosnowice
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla Starostwa Powiatowego w K³odzku
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wymiana urz±dzeñ w kot³owni w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw± "Remont budynku K³odzkiego O¶rodka Kultury wraz z remontem konserwatorskim elewacji, stolarki okiennej ........
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D, km 1+200 - 4+363 [ intensywne opady deszczu, wrzesieñ 2024 r.]
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja przepompowni na dzia³ce nr 130/1 w m. Browina.
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriañskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Modernizacja budynku biurowego Sk³adnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii le¶niczego
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriañskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
- Do¶wietlenie przej¶æ dla pieszych na ul. Reymonta w rejonie ul. Cmentarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.