Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Catering dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni (IX-XII.2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. JANA PAWŁA II W BOCHNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005690104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Tadeusza Jakubowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatb@psp7bochnia.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.bochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ead094-3f25-4e77-868f-1ba2e698b33a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Catering dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni (IX-XII.2024)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ead094-3f25-4e77-868f-1ba2e698b33a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089758/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Żywienie uczniów klas 1 - 8 i przedszkolaków w wieku 2,6 do 6 lat, w okresie od 01.09.2024 r. do 31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP-7-270.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54641,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu na zamówienie gotowych posiłków (pierwszego śniadania, drugiego śniadania, obiadu dwudaniowego oraz podwieczorku wraz z napojami) dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat, które będą uczęszczać do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej Nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni w okresie od września do grudnia 2024 roku.
Do oddziału przedszkolnego dla dzieci w wieku 2,5 – 5 lat uczęszczać będzie 19 dzieci, zaś do oddziału przedszkolnego realizującego obowiązkowe przygotowanie przedszkolne („zerówka”) - 50 dzieci.
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić posiłki we wszystkie dni pracy zamawiającego, zgodnie z następującym harmonogramem:
1 pierwsze śniadanie – godzina 8:30,
2 drugie śniadanie - godzina 10:00
3 obiad – godzina 11:30,
4 podwieczorek – godzina 13:30.
Zamawiający posiada dla dzieci w oddziale przedszkolnym w wieku 2,5 do 5 lat własną zastawę i naczynia (obecnie 19 dzieci). Wykonawca dla tych dzieci dostarcza w miejsce wskazane przez zamawiającego, gotowe posiłki zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentach zamówienia. Z kolei posiłki dla 6 latków (dwa oddziały zerówki liczące po 25 dzieci) serwowane będą w stołówce szkolnej. Wraz z dostawą posiłków dla tych dzieci wykonawca ma zapewnić każdego dnia dla każdego dziecka talerze, szklanki (kubki) sztućce oraz po skończonym posiłku, odebrać brudną zastawę. Przy każdym posiłku tj. przy śniadaniu, drugim śniadaniu, obiedzie i podwieczorku, musi być czysty komplet talerzy, kubków i sztućców. Naczynia w których będą wydawane posiłki mają być nieuszkodzone, jednolite wielokrotnego użytku, dostosowane do wyparzania i spełniających normy użytkowe dla dzieci w żywieniu zbiorowym z nierdzewnymi sztućcami. Niedopuszczalne jest podanie obiadu na talerzu deserowym / śniadaniowym, obiad (drugie danie) musi być podane na dużych talerzach. Po zakończonym posiłku, wykonawca jest zobowiązany do posprzątania miejsca na stołówce szkolnej w którym dzieci spożywały posiłek.
Szacunkowa przewidywana ilość posiłków objęta przedmiotem zamówienia jaka będzie miała zostać dostarczona do zamawiającego wynosi: 3536 – trzy posiłki (śniadanie (I i II) + obiad dwudaniowy + podwieczorek), 452 – dwa posiłki (śniadanie (I i II) + obiad dwudaniowy), 96 – obiad dwudaniowy, 793 – obiad dwudaniowy + podwieczorek, 60 - podwieczorków. Zamawiający informuje, że wskazana wielkość i zakres, ma charakter szacunkowy i orientacyjny, przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, a rzeczywista ilość dziennych posiłków wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego i uzależniona będzie od obecności dzieci w oddziale przedszkolnym. Zamawiający może zmieniać, w zależności od potrzeb, podane szacunkowe ilości posiłków (na przykład zamówić więcej posiłków trzydaniowych albo odwrotnie). Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę sprawie zamówienia publicznego, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach i zakresie opisanym w niniejszym podpunkcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50872,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50872,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50872,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bielecka Usługi gastronomiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681052633
7.3.3) Ulica: gen. T. Jakubowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50872,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni.
- Ubezpieczenie mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu bocheńskiego oraz Powiatowych jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie.
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.