Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00545634/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych - powtórka i uzupełnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Abramowicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-442
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@snzoz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych - powtórka i uzupełnienie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec9fc06-d477-45bf-9ccc-5877d070026a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033551/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa produktów leczniczych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego - powtórka pakietów nierozstrzygniętych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl/pn/snzozlublin/demand/172241/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl/pn/snzozlublin/demand/172241/notice/public/details ; https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1 Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa
się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl;
3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania
lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3.3 Rejestracja konta następuje poprzez:
3.3.1 kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
3.3.2 jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
3.4 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
4.1 Akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane";
4.2 Kafelek „Wiadomości”, który kieruje do modułu korespondencji (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w ROZDZIAŁ XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w ROZDZIAŁ XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SzNSPZOZ.A-ZP-3721-27/24/RJHa
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych pakiet 1 zgodnie z załącznikiem nr,3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszej umowy przewiduje Prawo opcji, polegające na:a) zleceniu dodatkowych dostaw (nie przekraczającej 20 % wartości netto zawartej umowy) produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w okresie do końca obowiązywania umowy - w przypadku wykorzystania ilości towaru będącego przedmiotem umowy o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
b) zleceniu dostaw produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w terminie 5 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy (prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 5 miesięcy) o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją określoną w pkt 4a) i 4b), w terminie określonym w § 2 ust. 1 pkt c) projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Załączniku Nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Prawo opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi skorzystać, w związku z tym w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Dostawa produktów leczniczych zgodnie z zał. n.3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
. Zamawiający w ramach niniejszej umowy przewiduje Prawo opcji, polegające na:a) zleceniu dodatkowych dostaw (maksymalnie nie przekraczającej 20 % wartości netto zawartej umowy) produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w okresie do końca obowiązywania umowy - w przypadku wykorzystania ilości towaru będącego przedmiotem umowy, o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
b) zleceniu dostaw produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy (prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 3 miesiące), o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją określoną w ust. 1, w terminie określonym w § 2 ust. 1 pkt c).
3.Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w załączniku 3 do SWZ – FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY.
4. Prawo opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi skorzystać, w związku z tym w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Dostawa produktów medycznych zgodnie z załącznikiem nr. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszej umowy przewiduje Prawo opcji, polegające na:a) zleceniu dodatkowych dostaw (maksymalnie nie przekraczającej 20 % wartości netto zawartej umowy) produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w okresie do końca obowiązywania umowy - w przypadku wykorzystania ilości towaru będącego przedmiotem umowy, o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
b) zleceniu dostaw produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy (prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 3 miesiące), o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją określoną w ust. 1, w terminie określonym w § 2 ust. 1 pkt c).
3.Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w załączniku 3 do SWZ – FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY.
4. Prawo opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi skorzystać, w związku z tym w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Dostawa produktów leczniczych zgodnie z zał. nr. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszej umowy przewiduje Prawo opcji, polegające na:a) zleceniu dodatkowych dostaw (maksymalnie nie przekraczającej 20 % wartości netto zawartej umowy) produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w okresie do końca obowiązywania umowy - w przypadku wykorzystania ilości towaru będącego przedmiotem umowy, o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
b) zleceniu dostaw produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy (prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 3 miesiące), o ile Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej) o skorzystaniu z prawa opcji, na co najmniej 14 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy.
2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją określoną w ust. 1, w terminie określonym w § 2 ust. 1 pkt c).
3.Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w załączniku 3 do SWZ – FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY.
4. Prawo opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi skorzystać, w związku z tym w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 11 projektowanych postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego-zał. nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl/pn/snzozlublin/demand/172241/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.