Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00363117/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00455077/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49f5a136-231e-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f5a136-231e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPzmn-381-2-23/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467516 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest sprawdzenie i wydanie świadectwa okresowej legalizacji/wzorcowania przyrządów do pomiarów instalacji elektrycznych.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załączniki nr 2.1 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 6.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 16404 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest sprawdzenie i wydanie świadectwa okresowej legalizacji/wzorcowania przyrządów do pomiarów instalacji wentylacji oraz gazów .2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załączniki nr 2.2 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 158010 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest wzorcowanie termometrów i termohigrometrów dla Apteki.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.3 do SWZ
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.3 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 22410 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 4 jest wzorcowanie liczników LASAIR III dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.4 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 5 jest wzorcowanie termometrów i termohigrometrów dla Przychodni Przyklinicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.5 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 4538 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 6 jest wzorcowanie termometrów dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.6 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 5544 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 7 jest wzorcowanie termometrów dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.7 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 2440 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 8 jest wzorcowanie radiometrów dla Zakładowego Inspektora Ochrony Radiologicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.8 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 301140 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 9 jest wzorcowanie aktywnościomierzy dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.9 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 34080 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 10 jest kalibracja licznika cząstek stałych REMOTE 5104 dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.10 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 11 jest kalibracja licznika cząstek stałych HHPC 6+ dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.11 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 6150 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 12 jest kalibracja licznika LASAIR III 310C dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.12 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 13 jest kalibracja licznika cząstek REMOTE 5104 dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.13 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 14 jest kalibracja licznika cząstek SOLAIR 5100+ dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.14 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-EKO Laboratorium Pomiarowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6472545247
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
częściowo zad. 3 - punkt 5C-60%, na tę chwilę podwykonawca nie jest znany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.