eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49f5a136-231e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f5a136-231e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPzmn-381-2-23/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 467516 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest sprawdzenie i wydanie świadectwa okresowej legalizacji/wzorcowania przyrządów do pomiarów instalacji elektrycznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załączniki nr 2.1 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 6.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 16404 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest sprawdzenie i wydanie świadectwa okresowej legalizacji/wzorcowania przyrządów do pomiarów instalacji wentylacji oraz gazów .
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załączniki nr 2.2 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 158010 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest wzorcowanie termometrów i termohigrometrów dla Apteki.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.3 do SWZ
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.3 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 22410 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 4 jest wzorcowanie liczników LASAIR III dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.4 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 5 jest wzorcowanie termometrów i termohigrometrów dla Przychodni Przyklinicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.5 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 4538 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 6 jest wzorcowanie termometrów dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.6 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 5544 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 7 jest wzorcowanie termometrów dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.7 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 2440 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 8 jest wzorcowanie radiometrów dla Zakładowego Inspektora Ochrony Radiologicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.8 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 301140 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 9 jest wzorcowanie aktywnościomierzy dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.9 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 34080 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 10 jest kalibracja licznika cząstek stałych REMOTE 5104 dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.10 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 11 jest kalibracja licznika cząstek stałych HHPC 6+ dla Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.11 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 6150 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 12 jest kalibracja licznika LASAIR III 310C dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.12 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 13 jest kalibracja licznika cząstek REMOTE 5104 dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.13 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 14 jest kalibracja licznika cząstek SOLAIR 5100+ dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego PET.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 2.14 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 6.11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-EKO Laboratorium Pomiarowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6472545247

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

częściowo zad. 3 - punkt 5C-60%, na tę chwilę podwykonawca nie jest znany

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.